xchrisx Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Siden forrige forsøk ble litt mislykket da jeg lakkerte, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en vannutskiller. Det som er problemet er hvilken vannutskiller er god? Har fått vite at den de selger på Biltema ikke er så god desverre ''/. Så noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Du kan koble flere vannutskillere i serie med hverandre. Det er selvfølgelig bedre enn en. Minuset er et mindre trykktap, men ikke så nøye til sprøytepistoler. Vær nøye med å tømme ut vann fra dem, samt lufttank (bunn). Mekonomen/Lakkspesialisten i bergen har iallfall slike ting av industikvalitet. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Jeg også har dårlig erfaring med bruk av vannutskiller. Vet ikke om det er jeg som gjør noe feil. Har aldri opplevd at det har dannet seg kondens i disse utskillerne jeg har brukt, og det er litt rart.. Har retningen på luften som passerer noen betydning? Og hvor på slangen skal den stå? Nærmest mulig sprøyten eller kan den stå på uttaket på kompressoren? Må disse utskillerne stå loddrett også?? Eller kan den stå horisontalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg