Crabmann Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Har en G60 motor komplett med hjerne og motornett stående, som skal i min 89mod 1,8gl. Er det mye styr med el.nett? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 vist du har den "nye" typen el nett så er det plugg and play. vist du er usiker på hvilken du har så ser du det lettest på hvor nødblink bryteren er. er den på dasjen ved radioen har du det gamle nettet å da er det lettest å bytte alt av ledninger. har du blinklys bryteren på rattstamen rett forran rattet liksom så er det den nye typen å plugg i vei. lykketil å håper du ikke støter på for mange hindre Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Jeg har ved siden av radioen. Håper jeg ikke får mye trøbbel da! Takker! :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg