anseth Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 hei, eg lurte på om noken veit om det går an å justere gasspedalen på ein vw passat 3b 97 modell 1,9 tdi? weieren til gasspedalen rauk i haust og vart repartert på møller. etterpå syns eg bilen gjekk dårligare. og eg lure på om eg ikkje får fult pådrag på motoren lenger. bilen er chippa og det viberera litt når eg gjer på då. men merka lite til det etter at weieren vart bytta. so spørsmålet er om det er noken justerigsmuligheta? enten gjennom vag-com eller manuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 hei, eg lurte på om noken veit om det går an å justere gasspedalen på ein vw passat 3b 97 modell 1,9 tdi?weieren til gasspedalen rauk i haust og vart repartert på møller. etterpå syns eg bilen gjekk dårligare. og eg lure på om eg ikkje får fult pådrag på motoren lenger. bilen er chippa og det viberera litt når eg gjer på då. men merka lite til det etter at weieren vart bytta. so spørsmålet er om det er noken justerigsmuligheta? enten gjennom vag-com eller manuelt? Kan man ikke bare flytte wieren i motorrommet da? Bare flytte den strømpa som wieren er i? Er hvertfall det på min, bare flytte den et par hakk.. Er vel et klips som holder den, bare dra litt i strømpa og flytt klipset 1-2 hakk.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan man ikke bare flytte wieren i motorrommet da? Bare flytte den strømpa som wieren er i? Er hvertfall det på min, bare flytte den et par hakk.. Er vel et klips som holder den, bare dra litt i strømpa og flytt klipset 1-2 hakk.. trukje det er noke weier i motorromet. eg har verfall ikkje sett det før. trur det meste er elektronisk. eg har litt nyare bil en deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 (endret) Øhhhm.... Sa ikke du at du hadde byttet gasswire? Og hvis du HAR en gasswire, hvilke andre logiske steder enn i motorrommet skulle den egentlig havne??? Altså, enten har du en wire, som går til dieselpumpa, og kan justeres fysisk! Eller så har du ingen wire, og da vil jeg tro at du skal kunne ta en kalibrering mellom dieselpumpe og gasspedal via Vag-Com. Jeg vil tippe på det siste alternativet, men hva i all verden var det da i så fall du fikk byttet på denne bilen din? Endret Mai 20, 2009 av Schnellfahrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 trukje det er noke weier i motorromet. eg har verfall ikkje sett det før. trur det meste er elektronisk. eg har litt nyare bil en deg. Er du DUM eller?! Først skriver du at gasswieren røk og du fikk den skifta, så sier du at du ikke tror du har noen gasswier i motoren? Og for å si ifra.. Bare fordi du har NYERE bil, så kan det være wier da vettu!!! Neste gang du skal poste noe, så HOLD DEG til det du starta med.. Er det mulig.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg