SBaL Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Nå har det seg sånn at jeg fort glemmer å slå av lyset på bilen, så jeg var å kjøpte en sånn lysvarsler på temaBil idag. Noen som har noen erfaringer med den? Om elektrokunskapene mine er riktige, så skal ikke den suge noe strøm når alt er av. Sant? Vil ikke ha no billig drit som kan (om den slutter å virke som tenkt) tappe batteriet for strøm mens bilen står. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 hadde slik på gamle bilen, ikke noe å utsette på den jeg... funka fjell. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg