Johnnny Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 hei :) Har en 1.8 l motor i min 1997 vectra CD-utgave.. så lurer jeg på om det er noe trim muligheter til denne? altså jeg vet om powerfilter, eksos osv, men det hjelper vel ikke en dritt.. tenkte mer på om det fantes chip eller gikk an å kjøpe ny hjerne, og om det i det hele tatt hjelper? link til dette ? :) på forhånd takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Chip er unødvendig. Får max 8-10hk.. Finnes jo grenrør, innsug og throttle bodies osv http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm Med Flowtec Inlet manifolds lover dem 32HK, men koster jo 12k da. Spørs om det er verdt det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnnny Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Takk for svar :) tror ikke jeg skal ha på noe alvorlig med trim.. men vurderer chip ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg