Gå til innhold

Yummmmy

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tja, mye suppe er jo selvsagt relativt. 0,84 på langkjøring er jo ikke ille da :) Han som eier den bruker å erte kona med at de kanskje bør ta Camaron isteden for Kia'en hennes fordi den er rimeligere på langkjøring :D

Kjørte forresten min Camaro på 0,88 på langkjøring i Sommer, nå er jo det "bare" en 305 TPI på ca. 290 hk da..

Bilen er nok desverre ikke i Norge i det heletatt. Den er i Indianapolis :op

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*.. vil oxo dit.. ikke nødvendigvist Indianapolis men.. til statene...

gleder meg vilt til green carde kommer i orden.. og jeg er ferdig med skolen.. da erre over dammen fortere enn hva folk kan si "jøss..dro han nå da..og jeg som skulle si hadet bra og greier..jaja..møter han nok på nette.. får tneke litt på heldig grisen i mellom tiden da.. jeg vil oxo dit..grr.."

hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

*sukk*.. vil oxo dit.. ikke nødvendigvist Indianapolis men.. til statene...

gleder meg vilt til green carde kommer i orden.. og jeg er ferdig med skolen.. da erre over dammen fortere enn hva folk kan si "jøss..dro han nå da..og jeg som skulle si hadet bra og greier..jaja..møter han nok på nette.. får tneke litt på heldig grisen i mellom tiden da.. jeg vil oxo dit..grr.."

hehe :D

Jeg er med. i dag. nuh. skal vi bestille biletter?

digg bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Pen bil...

Eneste erfaringa jeg har med Camaro er at de bruker altfor mye suppe og bakakslinga går til helvete støtt og stadig.

Då har du ingen særlig erfaring. Har aldri hørt at Camaro'er bruker mange bakakslinger.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...