Vifster Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hei jeg kjører til daglig en ford mondeo 2002, 1.8 110hk kjøpte denne for 3 måneder siden og er egentlig veldig fornøyd, men lurer på et par ting. i det siste har det begynt å pipe fremme ved venstre fremhjul når jeg svinger, noen som vet hva dette er? når skal det byttes regreim/kjede på bilen bilen har gått 154 000km? også har jeg lagt merke til at det har begynt å ruste nederst på samtlige dører lurer på om jeg har noen garanti som dekker rust? Håper på gode svar!:ford: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Pipinga er sikkert en bremsekloss som sitter fast Motoren har registerkjede uten skiftintervall, mao tut og kjør Rusten dekkes av garantien, men hvor mye avhenger av hvor komplett serviceheftet er Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vifster Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg