Mering90 Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 (endret) Endelig fikk jeg bekreftet at bilen er min! Kjøpt gjennom Møller Ålesund og Albjerk Bil Drammen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17464662 Venter med bilder til jeg får bilen selv, men dere kan kose dere med bildene i annonsen så lenge. Planen til nå er å lakkere de nederste delene, innkjøp av ny bakfanger med doble potter på hver side (2x2), ny front, effektanlegg (magnaflow?) og div dill :) Innspill? Endret Mai 25, 2009 av Mering90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antonsen Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Grattis, pen bil :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Nice ride;) Grattis! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Har du sjekket historikken på denne? Ser ut som om bakfangeren er lakkert i ettertid. Kan være den har hatt en annen bil opp i rumpa? :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Det har jeg ja... og den så bra ut, men det er ofte litt fargeforskjell på plast og metall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Det har jeg ja... og den så bra ut, men det er ofte litt fargeforskjell på plast og metall :) Ok, det var godt å høre. :) Har du sett bilen eller bare på bilder? Kan tenkes at det har noe med lyset å gjøre. Har uansett aldri sett så stor forskjell før. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Bilen er sett kun på bilder enda ja.. men blir en tur ned straks ;) Synes gamlebilen min hadde mye større skille på plast å metall enn denne :) utifra bildene da, var ikke så lett å se på real. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre først og sist på bilen.. Vil gjerne gjøre noe med utseende, men tenker også på chip og effektanlegg. Jeg har ikke helt bestemt meg på frontfanger enda, men ser litt på Hofele sin "evo light" : http://www.hofele.com/sport_en/produkte/audi/audi_a4_b6_8e/audi_a4_b6_8e_karosserie_evo_light.html Hvor mye koster chip til slike biler? Det kostet ikke skjorta for diselchip (3000kr?), men det virker som bensin er dyrer? Er det noe forskjell? Har sett litt på autopower sine pakker, men er effektanlegget deres noe å skryte over? http://autopower.no/index.php?id=showStage&sId=1151&cId=902 Chippen koster ca. 7k, men å oppgradere til stage 2 med en gang så får jeg med effektanlegg (halv sats?) Regner med dette er cat-back? Vil få en effekt på ca. 194hk og 322nm... fin pakke, men prisen er litt stiv.. Nesten 14 laken for hele pakka... Er det noen som klarer å finne dette billigere? Effektanlegget koster jo raskt 5-10k, avhengi om det er komplett eller bare cat-back. Men 7k var litt dyrt for bare chippen føler jeg. Bilen blir lakkert helt ned, men er usikker på fronten enda. Kanskje jeg bare burde gå for front i første omgang slik jeg får lakkert bilen helt ned? Dette gjør jo noe helt spesielt med bilen, så kan jeg ta motor og eff. anlegg senere? Noe innspill? Sett litt på Bs bildeler sin bakfanger: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DXRAU01&vg=9039&vgpath=Varekategorier/499/955/9138/9039 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre først og sist på bilen.. Vil gjerne gjøre noe med utseende, men tenker også på chip og effektanlegg. Jeg har ikke helt bestemt meg på frontfanger enda, men ser litt på Hofele sin "evo light" : http://www.hofele.com/sport_en/produkte/audi/audi_a4_b6_8e/audi_a4_b6_8e_karosserie_evo_light.html Hvor mye koster chip til slike biler? Det kostet ikke skjorta for diselchip (3000kr?), men det virker som bensin er dyrer? Er det noe forskjell? Har sett litt på autopower sine pakker, men er effektanlegget deres noe å skryte over? http://autopower.no/index.php?id=showStage&sId=1151&cId=902 Chippen koster ca. 7k, men å oppgradere til stage 2 med en gang så får jeg med effektanlegg (halv sats?) Regner med dette er cat-back? Vil få en effekt på ca. 194hk og 322nm... fin pakke, men prisen er litt stiv.. Nesten 14 laken for hele pakka... Er det noen som klarer å finne dette billigere? Effektanlegget koster jo raskt 5-10k, avhengi om det er komplett eller bare cat-back. Men 7k var litt dyrt for bare chippen føler jeg. Bilen blir lakkert helt ned, men er usikker på fronten enda. Kanskje jeg bare burde gå for front i første omgang slik jeg får lakkert bilen helt ned? Dette gjør jo noe helt spesielt med bilen, så kan jeg ta motor og eff. anlegg senere? Noe innspill? Sett litt på Bs bildeler sin bakfanger: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DXRAU01&vg=9039&vgpath=Varekategorier/499/955/9138/9039 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Jeg kjøpte meg xenonkit fra Ebay for noen hundrelapper og fikk dem for litt siden. Jeg monterte dem, men ene pæra sluttet å virke. Nå har den andre også tatt kvelden. Noen sa til meg at Audi har bare 11v til grøftelysene så jeg måtte programere om hjernen til å gi 12v. Noen andre sa jeg trengte ett relê til ballasten osv. Hva har dere gjort når dere kobler xenon i grøftelysene? Broren min gjordet det samme på a4 09 mod. og de bare flimret.. Ballasten har ikke fått vann på seg, for dette skjedde 5minutter etter at jeg installerte dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Ballasten er vanntett og skal ikke slutte å virke om du så hadde dubbet den i en mugge med vann. Høres rart ut:wonder:, men det er jo forskjell på kvalitet.. Som regel er ettermontering av Xenon bare plug and play. Du trenger ikke endre på noe eller kutte til å tilpasse noe som helst av orginalt ledningsnett. Høres ut som du har fått deg ett skikkelig dårlig kit ass. hmm.. Jeg selger Rimelige Xenon kit som er E-merket og med garanti, så om du er intr eller ønsker mer info ta kontakt via PM. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Ballasten er vanntett og skal ikke slutte å virke om du så hadde dubbet den i en mugge med vann. Høres rart ut:wonder:, men det er jo forskjell på kvalitet.. Som regel er ettermontering av Xenon bare plug and play. Du trenger ikke endre på noe eller kutte til å tilpasse noe som helst av orginalt ledningsnett. Høres ut som du har fått deg ett skikkelig dårlig kit ass. hmm.. Jeg selger Rimelige Xenon kit som er E-merket og med garanti, så om du er intr eller ønsker mer info ta kontakt via PM. Sender deg Pm! :D Oppdaterer litt biltråden også. Har nå planer om å gjøre bilen om til en svart panter! Har bestilt inn svarte baklykter.. videre så blir det kanskje soting, svarte lister rundt vinduene, mørkere frontlykter og mørkere grill. Noen innspill? Når det gjelder valg av frontspoiler så står det mellom Hofele sin, og RDX. Hofele koster skjorta (5.5k), mens RDX koster halvparten. RDX er av glassfiber, noe som kanskje ikke er så bra? Hva synest dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18870838 Da var bilen til salgs :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg