Mondeo Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Tja. Mannefall i hvertfall! K. Kolberg dro av, Rune Dalsjø kjørte av for å unngå å treffe Kolberg! Morten Østberg ble borte, det samme med Rune Danneborg, Tomas Kolberg, Trond Sveinsvoll, og sikkert mange fler! Tord Linnerud vant totalt og A8, Martin Stenshorne nr 2 og vinner av gruppe N Jeg for min del fikk lyst på MB 190 2.5 16! Faen å den hvite gikk.. Ellers syntes jeg det ble rotete med nasjonal først! Dessuten så er det for dårlig at man må gå 1.5-2 km i motbakke for å komme inn på etappene (ss6) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 akkurat like jævlig var det på ss2 0g 7 oxo.. var et mareritt å komme opp til bilen igjen.. løs snø og motbakke er en dårlig kombinasjon.. synes det var artig med nasjonal først.. bra for wrc gutta at de får kjørt på veistandard de vil oppleve i utlandet. med startnr opp til50 i sverige så er det ikke stuegolv mer.. mb 190 gikk meget bra.. hørte rykter om at den bremsa 275 hk.. er vel omtrent som m3 ene som var optimale.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 mb går det og få ut litt ekstra i etter som det er 2.5l, m3 er jo bare 2.3 Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by kay arne mb går det og få ut litt ekstra i etter som det er 2.5l, m3 er jo bare 2.3 m3 tas opp til 2.5.. tillatt etter reglene.. http://www.bilsport.no/Reglement/para305_ra.htm#tekn31 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 ja men det er litt mere og gå på i mb, dem trond stesbøl ha laget vet jeg bremser litt mere en m3 Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 tror det ekstra som mb har i motoren tar m3 i kjøreegenskaper.. ser hvertfall slik ut...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 det tror jeg har mest med sjaførene og gjøre hvem som kjører fortest. jeg kjenner to som har mb 2.5 16v rally biler og og fire som har hatt og har m3 rally biler, dem er faktisk utrolig like Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 kan hende. står mye på bremsing før sving osv.. den ene hvite 190`n som kjørte mrn igår var veldig rask.. god til å bremse sent.. har hvertfall nok pulver.. ble litt skuffet over 940 bilene.. var vel for dårlige sjåfører til å utnytte de kanskje.. synes faktisk nasjonal gutta gjorde mer inntrykk enn grn mitsu og subaru... min mening da..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 nasjonal er alltid gøy og se på, 940 har ikke så mye mindre hk dem ca 10 til 20hk. men alt kommer an på sjaførene, til og med volvo orginalt kan være gøy om det er dem rette sjaførene Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 så på voc på rally hedemarken og de hadde skikkelige råe innbremsinger.. var mega tøft å se på...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 hvis det var noen som tenkte over focusen på rallyet så måtte den vært dekorert av homse patruljen!!!!!!!! makan til dekor skal en lete lenge etter i rally..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Kjetilr hvis det var noen som tenkte over focusen på rallyet så måtte den vært dekorert av homse patruljen!!!!!!!! makan til dekor skal en lete lenge etter i rally..:) La merke til den ja..... Huff! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Kay Arne: Du som kjenner Kongsvinger ligaen, Hva skjedde med BMWen til Tore Haldammen??? , så de kom tauende gjennom Gol Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 tore tok en drivaksling bak, han hadde en orginal og en som han har kjøpt i sverige får 12tusen kr og den knakk.. tore var ikke helt fornøyd med den svensken tror jeg Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 kjipt.. ikke alle svensker som er til å stole på.. vet det av erfaring selv.. nyoverhalt og lite brukt er utrykk som betyr nesten utslitt der borte..;) var utrolig mange som brøyt.. ble liksom litt kjipt å se ss7.. var under halvparten igjen jo. hvilke etapper så du/dere?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg