kay arne Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 det måtte vel være en herde feil i akslingen Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 sikkert noe slikt ja.. skal jo holde rimelig bra en slik del. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Kjetilr Måtte du...? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Kjetilr var utrolig mange som brøyt.. ble liksom litt kjipt å se ss7.. var under halvparten igjen jo. hvilke etapper så du/dere?? Vi sto i målsvingen på ss 2, litt innpå ss 4, og på ss 7 i den svingen som Kolberg og Dalsjø dro av på ss 2! Men da var det jo ingen som kjørte av så lenge vi sto der:( Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 beklager.. he he.. men bare måtte.. utrolig å dekorere en så rå bil dårlig... sykt er det... sto på ss2 og 7 vi.. var helt ok... mange med skader, men ingen kjørte ut..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 hmmm, jeg så ikkeno av noen av dere.. jeg satt inni en av de bila som kjørte forbi dere!! hehe... i en almera that is.. ss2 var gøy første gangen, andre gangen var jeg så bilsyk at det var helt forferdelig.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by TurboPolo hmmm, jeg så ikkeno av noen av dere.. jeg satt inni en av de bila som kjørte forbi dere!! hehe... i en almera that is.. ss2 var gøy første gangen, andre gangen var jeg så bilsyk at det var helt forferdelig.. vi sto 2 svinger før målgang... hvilken av etappene var råest å kjøre da?? veiforholdene var hvertfall veldig gode for alle der vi sto.. bilsyk er kjipe greier.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by TurboPolo hmmm, jeg så ikkeno av noen av dere.. jeg satt inni en av de bila som kjørte forbi dere!! hehe... i en almera that is.. ss2 var gøy første gangen, andre gangen var jeg så bilsyk at det var helt forferdelig.. Syntes jeg så et hvitt tryne...:D Neida, vi gikk før N3 klassen kom! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg