pettersenroar Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 er den billigere hos nbs eller møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 siden alt de har på nbs er billigere en møller, så er sikkert fangeren også det. Bare vill gjetting fra meg da. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 noen erfaringer med denne glassfiberfronten? hvordan passform den har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Har hørt et eller anna sted at den har bra passform. Men det blir jo ødelagt tvert du kjører på ei fartsdump litt hardt, eller noe annet. Plast er greia å gå for. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Den glassfiber-fronten har rææææææva passform. Flere her som har kjøpt den og returntert den dagen etterpå. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Noen som vet hva S4 fangeren koster hos møller?? Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 8 lapper eller no for alt? Ca 4-5 lapper i Sverige. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Glassfiberfangeren jeg kjøpte ligger nå på dynga for å si det sånn, skulle ikke mere enn umåka snø til for å rive av de jalla festene .... Kjøp via NBS, de har peil og forteller deg hva du trenger. Alt fra 5 til 9 lapper, avhengig av om du trenger grøftelykter og festebraketter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 jeg har iallefall bestemt meg for å kjøre full s4 stil på bilen syns det er alt for mye jobb med singelframe. men då blir ikke jeg å kjøpe s fanger med det første ikke før skattepengene kommer. da blir det i tilegg s4 sideskjørt bakfanger er bestilt og blir hentet når skattepenga kommer. så selger jeg bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvorfor brukte så mye penger på en bil, også selge den med en gang etterpå? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 for da kan jeg bygge en til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Har vært i kontakt med NBS ang. S4 frontfanger. Dem har en "billig" versjon av fangeren, som koster litt over 4K. Passformen på den var så som så sa dem. Jeg bestilte meg den andren, som skal ha bra passform + at det er med fester og grøftelys. Den kom seg på 8000 med VACN rabatten. Gjennstår å se om passformen er så bra som dem sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Har vært i kontakt med NBS ang. S4 frontfanger. Dem har en "billig" versjon av fangeren, som koster litt over 4K. Passformen på den var så som så sa dem. Jeg bestilte meg den andren, som skal ha bra passform + at det er med fester og grøftelys. Den kom seg på 8000 med VACN rabatten. Gjennstår å se om passformen er så bra som dem sier. Den billige er glassfiber, bare tull Den andre er vel OEM vare? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Den dyreste er originalvare ja. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Den billige er glassfiber, bare tull Den andre er vel OEM vare? Stemmer det ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg