Gå til innhold

hvor skal ledningene frå tenningsmodulen hen?

Ranger emnet

himamekkn

Anbefalte innlegg

har sett i ny motor i bilcrossbilen min som er ein golf med 1,8l motor. så lurer eg på kor ledningene frå tenningsmodulen skal hen. 3stk går ner på fordelaren å det er grett nokk. så er det ein brun som skal til jord. så er det ein grøn som går til minusen på coilen. og så tar eg pluss til plussen på coilen. det er ein ledning som er raud med svart stripe som går ifrå minusen på coilen kor skal den hen? det er igron den eg lurer mest på men dere må berre sei ifrå viss det andra og er feil..

blei litt rotete dette her men håper det er noen som forstår kva eg meiner og lurer på ;)

gocart med vw golf motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett i ny motor i bilcrossbilen min som er ein golf med 1,8l motor. så lurer eg på kor ledningene frå tenningsmodulen skal hen. 3stk går ner på fordelaren å det er grett nokk. så er det ein brun som skal til jord. så er det ein grøn som går til minusen på coilen. og så tar eg pluss til plussen på coilen. det er ein ledning som er raud med svart stripe som går ifrå minusen på coilen kor skal den hen? det er igron den eg lurer mest på men dere må berre sei ifrå viss det andra og er feil..

blei litt rotete dette her men håper det er noen som forstår kva eg meiner og lurer på ;)

Ramla av halvveis i den lista di ;) I alle fall, her er litt info. Tall henviser til pinnenummer på tenningsmodulen.

1 - Grøn ledning som går til pin 1 på coil (og turteller om elektronisk).

2 - Brun til jord.

3 - Brun/kvit er minus og går til pin 1 på hallgivar (fordelaren).

4 - svart går til pin 15 på coil.

5 - Raud/svart er pluss og går til pin 3 på hallgivar.

6 - Grøn/kvit er triggersignal og går til pin 2 på hallgivar.

7 - Som regel ikkje i bruk.

Den ledningen som er raud/svart som du lurer på er den som går til elektronisk turteller. Kjem frå pinne 1 i teningsmodul (grøn).

:)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider