Gå til innhold

Blinklys lyd som kommer og går

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

Har et relee eller lignende som kødder det litt til for meg.. blinklys lyden kommer og går litt som den vil.. noen som vet hva som kan være grunnen og hvor dette eventuelt sitter?

Det er bare lyden som kommer, ikke selve blinkern..

2005 Skoda Superb 1.9tdi

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Jeg har ikke peiling på Skoda, men har vært borti samme problem på Nissan, der var det feilkode på overbelastning av blinklyskretsen til ene siden, og bilen tikka da den trodde det var henger bak, feilen var defekt BCM(styreenhet), men løsninga var å deaktivere lyden med diagnoseverktøy, det var jo en fiktiv feil, som sannsynligvis hadde kommet etter bruk av en henger med feil på lysa.

mulig noe av det samme kan gjøres med disse.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Noen som vet om 2005 Skoda Superb har slik, en kvikk en på hendelen så blinker den 3 ganger? hadde det på en arbeidsbil..

det er det værtfall ikke på min, så om det er hendelen eller no relee vet jeg ikke..

Går det ant å bare deaktivere blinklys lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om 2005 Skoda Superb har slik, en kvikk en på hendelen så blinker den 3 ganger? hadde det på en arbeidsbil..

det er det værtfall ikke på min, så om det er hendelen eller no relee vet jeg ikke..

Går det ant å bare deaktivere blinklys lyden?

Hei

Lyden du hører(tikk tikk...) er lyden av releèt. det sitter fast på baksiden av nødblink-bryter. dette er en og samme enhet og alt må byttes i ett, men enheten koster nesten 600kr og som sagt så hjelper det ikke å bytte den...

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, syns bare det er merkelig at lyden kommer men, at den ikke blinker med lysene.. menmen, han jeg kjøpte den av hadde hatt ute den delen.. lurer på om jeg skal ta den ut og bare se at alt sitter som det skal.. alt fungerer jo.. sikkert bortkasta tid.. men, skal sjekke forde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider