tunamgu Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Noen som vet hvordan man fikser kantkjørte felger som har blankpolerte kanter? Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Sende de inn til noen som driver med chrom og blankpolering.Ikke noe du får fikset selv.Ny felg kan være billigere for deg.... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Spørs jo hvor stygge og dype sårene er det..hvis man gidder er det jo å pusse ned og så lakkere.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Spørs jo hvor stygge og dype sårene er det..hvis man gidder er det jo å pusse ned og så lakkere.. pusse ned felghorn ville ikke jeg gjort, det er ekstremt lett for å bli skikkelig kast i felgen av det, mye bedre å dreie av litt på felghornet! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 har du bilder? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Hvis det er blank polerte felger så er det jo bare å bruke en flappe maskin först for å få det gjevnt og pent, også höyglans polere over det med en polerings maskin etterpå. Jeg gjorde det med den ene felgen min her om dagen. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg