Rieger Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hva er letteste måten å fjerne røyklufta på?? Skal støvsuge den litt senere i dag, men annet jeg kan gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earthq Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Heng opp en haug med wonderbaum i speilet :D Siter 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Rieger Hva er letteste måten å fjerne røyklufta på?? Skal støvsuge den litt senere i dag, men annet jeg kan gjøre?? vaske hele interiøret:) og da mener jeg ALT som går ann å vaskes:) helst støvsuger med sånn rense system:).. men hvis du skal selge bilen til en asmatiker som aldri har luktet eller tatt ett trekk.. så lukter han nok røyk lukta uansett:) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hadde arbeidsuke hos Honda for en stund siden.. De hadde noe korn-lignende ting som de la i askebegeret.. Lukta ganske godt og fjerna alt som var av røyke lukt.. De har det vel kanskje på div bilpleiesentere rundt om.. NB: Husk å tøm askebegeret først..;) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Vask hele bilen grundig og hell ca 2dl eddik i en bleie og la den ligge i bilen noen dager, da burde det meste av lukta bli borte. Og fortvil ikke, eddiklukta setter seg ikke i bilen! edit: stavefeil Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Big-Z Vask hele bilen grundig og hell ca 2dl eddik i en bleie og la den ligge i bilen noen dager, da burde det meste av lukta bli borte. Og fortvil ikke, eddiklukta setter seg ikke i bilen! edit: stavefeil Tror ikke jeg gidder å handle en bleie pakke, noe annet jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jepp, en suppebolle f.eks.... men da må du kjøre ganske pent! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Dritlurt ! Funker dette? Må jeg prøve på golfen min - lukter brent olje av den etter jeg hadde en liten ulykke i motorrommet for en tid tilbake :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by steinar Dritlurt ! Funker dette? Må jeg prøve på golfen min - lukter brent olje av den etter jeg hadde en liten ulykke i motorrommet for en tid tilbake :D ulykke?? hehe.. 30minutters clutch helvete ville jeg ha sagt :D Men har baum i bila nå. Hang opp en ny baum, i en veldig varm bil. Lukter MYE bedre nå ;) Men jeg skal prøve eddik tipset.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg