Gå til innhold

Mindre lekker honda :)

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke dy meg når jeg fant dette bilde fra gatebil på vålerbanen :)

489.JPG

dette er faktisk noe av det mindre pene jeg har sett... får ikke cossie feeling med kun spoilern :)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Karina sin Rex var ganske så unik (les: ingenting er er kulere enn å ha sin egen stil) jeg...

Det er forsåvidt greit at biler som skiller seg såpass ut som denne og som mange andre mottar kritikk ettersom når man styler bilene sine kan man ikke forvente at det faller i smak hos alle, men er enig med Jonaldo at det blir for dumt å "henge ut" biler slik...

Men tror ikke Karina ønsket nødvendigvis å gi bilen sin "Cossie Feeling" mer enn å finne en vinge som hun syntes passet fint til bilen...

Anyways, bilen er dessverre ikke lenger blandt oss, og hun kjører nå en Nissan S13.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente fort igjen bilen selv, men var ikke 100% sikker, så jeg har ikke postet før nå.

Bilen var kjempe kul og strøken. Savner den litt..

Men hu for nok draget på den S13 også skal du se.

Nissan 200sx s13 har en del mer potensiale for jenta en rexen hennes hadde.

Vinga er jo ikke bygd for å stå på en cossie, men jeg skjønner cossie gutta litt, hvis hu hadde tatt en vinge fra en cossie og satt på rexen. men det er vel ikke gjort i dette tilfelle.

Ellers syns jeg en lav supra vinge passer godt til rexen. Ikke over takhøyde.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at når jeg nå for første gang så bilen så syns jeg den var fin.. selv om vingen ikke var helt 100% tilpasset.. men men..

kjipt at den måtte ta turen til de evige landeveier så alt for tili.. bar at karina ikke ble med på turen bare!!

men desto bedre er det at hu har fått seg en s13.. det er flåtte biler..

lyst på en selv..men har ikke råd :(

men over på en annen ting.. er det noen her inne som har peiling på om crx fronten passer på andre modeller?? tenker da på concerto..

må bytte fronten min etter et ublidt møte med et autoværn ute på glatta!!hehe

ikke mye skade men nok til at jeg må bytte fanger,høyre løkt og høyre skjerm (evt få retta den ut..litt av en jobb men..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet faktisk ikke om en eneste bil hvor jeg har BARE hørt positive ting om den...

Mange av de aller mest profilerte bilene gjennom dette forumet, og på årets Gatebil treff osv. har mange beundrere, men samtidig så skal jeg garantere dere at alle har fått noen negative bemerkninger også (Ikke nødvendigvis direkte sagt til vedkommede men).

F.eks. den lilla CT RX-7'en med flammer, el. Pimp sin Prelude eller den svarte TT'en med dragene osv..

Alle disse har jeg hørt negative ting (naturligvis har jeg hørt mest skryt )om selv om at jeg personlig synes samtlige er fete (og gjennomførte)... Men konklusjonen må jo være at det er umulig å "please" alle, samtidig som at man må huske at det viktigste er hva man selv synes...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår