Gå til innhold

pioneer spiller

Ranger emnet

tharealbassmachine

Anbefalte innlegg

hei var ute å spilte litt musikk i bilen i går så plutselig startet det å hakke i sangen noe som er rart siden det ble spilt musikk fra en telefon.

etter jeg stoppet bilen igjenn så funket ikke høyttalerne linje utgangen til sub og front funker .. så bassen slår som den skal .

jeg tok spillern ut og så etter løse kontakter men det var ingen, så jeg puttet den tilbake og prøvde igjen, ikke no lyd men så skrudde jeg opp volumet til rundt 45 så hørte du musikk i et sekund før det sluttet også dro jeg på enda mer rundt 58 så sjedde det samme.. noe som har løsnet inne i spillern? for det var akkurat som når bassen dunket fikk det kontakt og så sluttet igjen..

noen som har en tanke om hva det kan være? lille forsterkeren i cd spillern gått??

håper på svar! :D

Nissan 200sx s13 1990mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter jeg stoppet bilen igjenn så funket ikke høyttalerne linje utgangen til sub og front funker .. så bassen slår som den skal
ikke no lyd men så skrudde jeg opp volumet til rundt 45 så hørte du musikk i et sekund før det sluttet også dro jeg på enda mer rundt 58 så sjedde det samme.. noe som har løsnet inne i spillern? for det var akkurat som når bassen dunket fikk det kontakt og så sluttet igjen..
Bestem deg nåh... :D Så alt er dødt? Eller er det bare bak(?)høyttalerne som drives av spilleren(?) som er død? Eller er det den eksterne forsterkeren til front og sub som er tyst? Har du prøvd med en annen spiller?

Sånn umiddelbart virker det forøvrig som en høyttalerledning har kontakt til Jord... det liker enhver forsterker dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke ekstern forsterker til front høyttalerne enda så di ble kjørt av spilleren. linje utgangene fungerer .

sorry for at det ble masse surr :p satt på skolen i timen så må ta det for slik at det ikke blir anmerkning :p

men skal sette inn en annen spiller i dag for å se om det er spillern ja :)

takker for svar ! jeg er nok ikke den beste til å forklare her inne :cool::drunk: mvh Daniel

Nissan 200sx s13 1990mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jord ja :P var baki bilen og skifta fjærer så jeg røra med å ta av et deksel hvor det har vært en høyttaler.. sikkert en ledning som har gått i klem der eller no:P:) koblett bare av høyttaler ledningene fra iso kontakten.. :D skal nok funke nå:D jippi! takk for hjelp TransMedia!

Nissan 200sx s13 1990mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider