Gå til innhold

Røyker du i bilen din? (du eller andre)

Ranger emnet

Qee

Røykes det i din bil?  

231 stemmer

1. 1. Røykes det i din bil?

• Nei, jeg røyker ikke selv og lar ingen andre røyke heller
      162
    • Nei, men jeg røyker selv (utenom da!)
      8
    • Ja
      23
    • Ja, røyker selv
      21
    • Ja, røyker ikke selv, men lar andre røyke
      19

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer helt ann på hva slags bil det er.. Er det en type vinter/drittbil så er det helt greit.. Er det en fin bil så trenger man ikke å røyke i bilen. Men en røyk på langtur skader ikke.. Husk god lufting, så merker man ingen ting!!

[edit] Bruker ALDRI askebegeret!! ]

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg ikke røyker selv 8ikke medregnet skjelden fest røyking) så tillater jeg ikke røyk i bilen min..men det er egentlig mest pga at jeg vil ikke ha røyke lukt i bilen.. er oppvokst med ei mor som damper på lik linje med et russisk kjernekraft verk en kald novemberdag.. og når man kjører bil og ikke har muligheten for å kunne åpne ruta så kan det fort bli en kjip opplevelse å kjøre noen steder over 1 time..

men snus derimot..det er det fult lov til :D

snuser selv oxo så..hehe

men det skal være sagt.. jeg er ikke tilhenger av røykeloven for det.. den er noe ubrukelig bull shit!!

HEIA NORGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Røyking, snusing og å ta med sneiper inn i bilen min er strengt forbudt! Det er ille nok med kebablukt og all annen faenskap jeg selv har dratt inn der..

Faen, snus har vel aldri skadet noen (bil) så fremst man ikke må nyse da.. :D

Røyker ikke selv, jeg snuser, men dama røyker så det hender at det blir noen stopp for at hun må ut å røyke ja..

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

ja rett og slett, så en post hvor en ville fjerne lukta så jeg spør, selv røyker jeg ikke og lar ikke andre røyke i bilen heller!

ikke aktuelt med det i bilen min nei, og i askebegeret skal det bare penger oppi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Når jeg får bil skal INGEN få røyke i min bil... røyker ikke selv heller.

Quoter deg, så slipper jeg å skrive det selv (passet akkurat den setningen der :D)

Snus ville jeg tillatt så lenge den ikke bakes inne i bilen. Ikke faen om noen skal få henge på bilen med sneipen i hånda heller. Hater når folk lener seg på biler (det var ikke ment som hets mot røykere, men misliker det generelt at folk skal lene seg på lakken).

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider