Gå til innhold

Røyker du i bilen din? (du eller andre)

Ranger emnet

Qee

Røykes det i din bil?  

231 stemmer

1. 1. Røykes det i din bil?

• Nei, jeg røyker ikke selv og lar ingen andre røyke heller
      162
    • Nei, men jeg røyker selv (utenom da!)
      8
    • Ja
      23
    • Ja, røyker selv
      21
    • Ja, røyker ikke selv, men lar andre røyke
      19

Anbefalte innlegg

Originally posted by wicky124

Pleide å røyke selv i bilen og lot andre også røyke..men nå har jeg sluttet å røyke så nå får ingen lov til å røyke!

det der funka dårlig as..røyker igjen... ikke bra..har nesten sluttet å røyke i Merca..men i Saaben er det total forbud mot røyk..selv om jeg er røykesugen som F og det snør og blåser og regner ute så stopper jeg bilen og går langt unna for å røyke..men som regel er det for kaldt og jeg kjører hjem og parkerer i garasjen..røyker deretter mindre..kan ikke røyke på vei hjem fra garasjen..mamma klikker om det lukter røyk av meg... :(

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Røyk lukter dritt. Om folk vil røyke, greit for meg, men ikke i min bil.

En annen sak er jo det røyking bak rattet faktisk fører med seg:

Finne frem røyk, finne lighter som funker/sig. tenner, få tennt røyken, karte aska, sveive vinduet opp/ned, røyk på øyet, stumpe røyken, lukke askebeger osv...

Mange vil vel si at dette ikke er værre enn å holde på med stereoen/følge med unga/kjefte på kjerringa/finne bompenger/blinke i hytt og gevær til kompiser osv, men alt dette pluss røykinga har neppe noen positiv effekt på kjøringa...

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bilene mine er det røyking, men kun i setene forran! Dette grunnet folk som sitter bak kanskje ikke bryr seg så mye og mister glør pluss at sitter det fire-fem stk i bilen og damper så blir det luktende mye mer enn ved en eller to osv...ikke noe særlig! Askebegeret har jeg aldri brukt, bortsett ifra i den gamle mazdaen jeg hadde. Så lenge man lufter godt ut før man setter ifra seg bilen så blir det ikke luktende noenting. Askebeger er jo en selvfølge at man ikke bruker da.;)

x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt)

1988 Volvo 740 GL 2.3

1988 Volvo 240 GLE 2.3

1980 Tempo Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere er hjertelig velkomne til å komme inn i kjærra mi på neste treff, for å ta seg en røyk i varmen.

I bilen min dampes det som bare det. bruker sjelden askebegeret da.

Blir sikkert ikke like lovlig når/hvis jeg får meg fin ny bil.

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider