Gå til innhold

Herjebil

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Etter å ha klart å få en lekkasje på diffen til Audien etter å ha sladdet med den i regnvær og ha fått mye kjeft av venner og familie om at jeg ikke kan kjøre gris med en så "fin" bil har jeg nå bestemt meg for å kjøpe en bil jeg kan leke meg med. Noen som har noen tips om hvilke biler jeg burde se på. Må være bakhjulsdrift.

 

Jeg har tenkt litt på denne,http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17532148 , men er åpen for alle forslag.

 

På forhånd Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan Audi har du herja med til nå?

 

Snakk om en Audi A6 1,8TQ 2000 modell.

 

har ikke direkte herja med den. Sladdet med den en gang, ikke med vilje selvfølgelig. Hadde mamma, pappa og en kompis sittende på. Det regnet da, litt skarp sving og litt for mye vekt på gasspedalen gjorde at jeg fikk sladd. Fikk selvfølgelig kjeft av alle som satt på og dem mente at jeg burde kjøpe meg en bil som jeg kan herje litt med hvis jeg skal kjøre sånn videre fordi da blir det dyrt. kjører for det meste "fort" hvor det lar seg gjøre men har aldri kjørt direkte stygt og farlig. Har selvfølgelig ikke tenkt å kjøre gris hele tiden, men syntes at det var en god ide at jeg kjøpte meg en bil jeg kan herje litt med når jeg får lyst til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye penger er du villig til å legge i en herjebil da?

Men jeg synes det er rart ingen har nevnt bmw 325, til en rimelig penge synes jeg det er den absolut beste herjebilen.

Endret av David_G

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får du jo en fin 325. omega 3000 24v spinner også veldig fint :D

 

Hvordan er det med forsikring på denne. Prøvde gjensidige sin kalkulator, fikk bare beskjed at jeg måtte ringe inn fordi det var en spesiell bil. Jeg er 21 år gammel og tror det kan bli veldig dyrt med denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår