Gå til innhold

Herjebil

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Du får ikke oljelekkasje i diffen for å ha sladda litt, det følger med på quattro det.

 

Om du skal ha en herjebil så må du bestemme deg litt for om du vil ha noe du ville ha herja med på bane og være litt seriøs, eller noe du kan slenge utpå jordet, drite litt i, og ha det moror med uten å være redd for det.

 

Aktuelle kandidater slik jeg ville sett det må være volvo 240 og 740, Mazda 929 RWD, Mercedes W124 og W201, Ford Scorpio og Sierra, Diverse pickuper(2wd bensin er billig og moro).

Eller siden du allerede er borti VAG, en Gauda 80/90/100 2.3 quattro går jo greit, og har skikkelig sperre på midten.

 

Alt jeg har nevnt er betraktelig billigere enn hva du har nevnt, alle utenom japser og audi er jo billig å fikse på, og skal du ha en bil du kan herje med uten dårlig samvittighet kjøper du ikke en til 55k, da kjøper du heller 3 til 15k og drekker deg full for resten.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsa: tror jeg må stå over tilbudet, men Takk for tilbudet.

 

Granada3.0GL: Det med diffen. Det var det han mekanikeren mente da han så over bilen og fant feilen. Det første han spurte om var om jeg hadde sladdet med bilen. Han sa også at jeg må kjøre pent med bilen eller så vil det bli veldig dyrt i fremtiden med alle deler som må byttes i ny og ne.

 

Grunnen til at sier at jeg vil ha en litt dyr herjebil er at bilen kommer til å bli brukt av lillebror fordi bilen han har nå skal snart på huggern. Vi kommer til å spleise på bilen i første omgang, men jeg kommer til å kjøpe opp bilen av han etterhvert. Forsikringen kommer til å stå på mitt navn og lillebror skal kun betale for bensinen når han låner bilen.

 

Jeg vil ha en bil jeg kan kjøre til og fra jobb med, men også leke litt med når jeg får lyst uten å være redd for at noe går i stykker som det kan gjøre på A6'en.

 

Mange alternativer du har gitt. Men etter å ha sett litt på alternativene står det mellom MR2 og BMW 525i/520i. Disse faller mer i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår