Gå til innhold

Audi Coupe 2.3 20V. Fjusker helt jevlig. HJELP

Ranger emnet

stiffmast

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat kjøpt meg en coupe quattro 2.3. Når jeg starter den så går den helt fint på tomgang, samme når jeg starter å kjøre. Alt virker normalt da. Men så starter den å holde skikkelig igjen, helt til jeg kommer til 4500-5000rpm, da drar den skikkelig igjen. Når jeg har kjørt i 10-15min og motoren har blitt varm, så hjelper det at jeg gir gir bånn gass i 3a gir og kjører den til nesten 7000(blåser den rein?). Da fjusker den ikke på en stund, før jeg stopper den evt lar den gå en stund på tomgang. Bilen går såvidt fremover når den fjusker, må gi bånn gass, da hopper den litt fremover, men så kommer den seg. Ryker også svart bak bilen. Har vært inne på tanken at den kanskje får for mye bensin? Har skiftet olje, plugger, bensin filter og luft filter.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke bortfra at det kan være LMM, ja. Det jeg stusser på er at det lå en gammal lmm i baksete når jeg kjøpte bilen, så jeg ser nesten for meg at den akkurat er bytta.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider