ThAMaZTeR Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 kom stooooore mengder snø på hamar i natt, og været skal visst vare ut uken, selv om det er oppholdsvær nå.. huff.. var nesten for mye snø.. kom vel litt 15-20cm i løpet av noen timer i går kveld.. knipset et bilde av vinterbilen i snøværet på vei hjem.. men artig, det er det.. elsker vinterføre.. :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Samme i Oslo. Kjørte en tur i går. Det var gøy (kan jo ikke akkurat slippe meg løs med bilen til far, men allikevel :)) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jeg hater snø! verste som er når jeg er sent ute til arbeid og ser at det er 10-20cm snø på bilen, da er det like før jeg går inn og legger meg igjen. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 MASSE snø ja!! Helt greit med snø..men når det blir så mye av det liker jeg det ikke.. dype hjulspor er ikke helt egnet for min bil... :mad: Kjørte meg fast bare en gang idag tidlig da faktisk... (Stå opp og få vekk snøen da du som liksom skal brøyte her..!! ):eek: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Ahh, superdigg. Dype hjulspor går fint - selv med de små 14tommerne. Jeg må oppsøke bratt skog med mye, mye snø skal jeg sette meg fast. Hatt det mye gøy idag; må bare sørge for å ikke bli for bråkjekk... Trenger bilen vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det skal visst snø fra i morgen og ut uken og komme MYE mer snø enn det det allerede har gjort :D Det er som musikk i mine ører!! Mer snø, fint føre og svære brøytekanter = MORRO!! Om man må børste litt snø gjør jeg det med et stort smil :D MER SNØ! Mvh Lethal Bruk Vett! Ligg Bredt! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Heh, kom til nordnorge dere! Snø fra slutten av november til starten av mai! Er jo faen så morsomt å slenge rundt, men da må man først gidde å måkke fram bilen! bach! Les denne; http://www.kvakstad-gard.no/sne.htm :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg