Gå til innhold

Toten Bilsalg - Useriøs?

Ranger emnet

Slim!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er det noen som har noe kjennskap til Toten Bilsalg? Fant en fin Mercedes 124 jeg likte via AutoDB som var til salgs der. Dette var jo seff på lille julaften (tirsdag 23.12) så jeg måtte pent vente til mandagen (29.12) før nyttårsaften. Pappa var på hytta så han skulle dra innom der på vei hjem. Pappa ringte på mandag og sa at han ville komme innom dagen etter og se på bilen. Selgeren sa dette var greit, men han måtte bare ringe først. Tror han presterte å glemme dette og når han kom fram var det ingen selger der. Pappa slo på tråden og fant ut at han hadde dratt til Oslo for å hente en motorsykkel. Greit nok det. Han titta litt på bilen å skrapte litt is for å se interiøret og dro deretter hjem.

På telefonen avtalte de at pappa skulle kjøre opp igjen på nyttårsaften for å ta en nærmere titt og en prøvetur. Han dro av gårde, men når han var kommet til Minnesund ringte selgeren og sa at han ikke fikk start på bilen :rolleyes: Da var det jo liten vits å fortsette så han snudde igjen.

Når de snakket sammen på nyttårsaften sa selgeren at han skulle innover til Oslo på søndag og at han kunne ta med seg bilen så vi kunne få tatt den etterlengtede prøveturen og han skulle ringe når han nærmet seg). Seff var jeg jo på jobb den dagen også og jeg sto på jobb like spent som en guttunge på julaften. Halv ti klarte jeg ikke vente mer og sendte pappa en melding og lurte på om han hadde ringt. Det hadde han ikke og vi har heller ikke hørt fra han siden.

Hva synes dere om sånn oppførsel? Er dette et useriøst firma?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Du må nok belage deg på å inngå kompromisser hvis du vil ha Mercedes, for automat er de eneste kassene Mercedes klarer å lage. De manuelle er dårlig synkroniserte og tåler absolutt ingenting.

Hva mener du med at de ikke tåler noen ting? Ryker de raskere enn andre merker sine girkasser?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke denne bilselgeren gjorde noe eksepsjonelt fælt. Han er bare gjennomsnittelig bedriten som bilselgere flest.

Det at han faktisk ringte opp igjen den ene gangen er jo utrolig, og bør krediteres.

Service er noe de aller fleste bilselgere ikke er kjent med.

Nå snakker jeg om bilselgere på firma. Privat blir en annen sak.

Har heller ikke hørt om firmaet. Jobber og bor i distriktet...

BTW, hadde en 86 260E med manuell. Kassa funka fint den, men den er ikke hverken kortslaget eller presis.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider