Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Heisann. Er det noen som har noe kjennskap til Toten Bilsalg? Fant en fin Mercedes 124 jeg likte via AutoDB som var til salgs der. Dette var jo seff på lille julaften (tirsdag 23.12) så jeg måtte pent vente til mandagen (29.12) før nyttårsaften. Pappa var på hytta så han skulle dra innom der på vei hjem. Pappa ringte på mandag og sa at han ville komme innom dagen etter og se på bilen. Selgeren sa dette var greit, men han måtte bare ringe først. Tror han presterte å glemme dette og når han kom fram var det ingen selger der. Pappa slo på tråden og fant ut at han hadde dratt til Oslo for å hente en motorsykkel. Greit nok det. Han titta litt på bilen å skrapte litt is for å se interiøret og dro deretter hjem. På telefonen avtalte de at pappa skulle kjøre opp igjen på nyttårsaften for å ta en nærmere titt og en prøvetur. Han dro av gårde, men når han var kommet til Minnesund ringte selgeren og sa at han ikke fikk start på bilen :rolleyes: Da var det jo liten vits å fortsette så han snudde igjen. Når de snakket sammen på nyttårsaften sa selgeren at han skulle innover til Oslo på søndag og at han kunne ta med seg bilen så vi kunne få tatt den etterlengtede prøveturen og han skulle ringe når han nærmet seg). Seff var jeg jo på jobb den dagen også og jeg sto på jobb like spent som en guttunge på julaften. Halv ti klarte jeg ikke vente mer og sendte pappa en melding og lurte på om han hadde ringt. Det hadde han ikke og vi har heller ikke hørt fra han siden. Hva synes dere om sånn oppførsel? Er dette et useriøst firma? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 fortjener et dårlig rykte med den kundebehandlingen! Kjøp 190'en min da vel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Automat... :S (Har sett på den, men jeg vil absolutt ikke ha automatgir) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Slim! Automat... :S (Har sett på den, men jeg vil absolutt ikke ha automatgir) Du må nok belage deg på å inngå kompromisser hvis du vil ha Mercedes, for automat er de eneste kassene Mercedes klarer å lage. De manuelle er dårlig synkroniserte og tåler absolutt ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Du må nok belage deg på å inngå kompromisser hvis du vil ha Mercedes, for automat er de eneste kassene Mercedes klarer å lage. De manuelle er dårlig synkroniserte og tåler absolutt ingenting. Hva mener du med at de ikke tåler noen ting? Ryker de raskere enn andre merker sine girkasser? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det firmaet har jeg aldri hørt om! Men har du tlf. nr dit? Lurer på om noen har skiftet navn! Hvor på toten var det? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 sikkert en som selger på et jorde..;) aldri hørt om det jeg heller, men finnes mange som driver litt med dette utenom og er reg firma... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Slim! Hva mener du med at de ikke tåler noen ting? Ryker de raskere enn andre merker sine girkasser? vet ikke hvordan holdbarheten er men jeg syns kassa på våres -89 190E ikke er no god. laaangt fra 1-2-3-4, litt vanskelig å få i 2. gir under hard aks. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Synes ikke denne bilselgeren gjorde noe eksepsjonelt fælt. Han er bare gjennomsnittelig bedriten som bilselgere flest. Det at han faktisk ringte opp igjen den ene gangen er jo utrolig, og bør krediteres. Service er noe de aller fleste bilselgere ikke er kjent med. Nå snakker jeg om bilselgere på firma. Privat blir en annen sak. Har heller ikke hørt om firmaet. Jobber og bor i distriktet... BTW, hadde en 86 260E med manuell. Kassa funka fint den, men den er ikke hverken kortslaget eller presis. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 nå må vi ikke glemme at bilkjøpere oftest er svært useriøse også.vet ikke hvor mange ganger jeg har kjørt 20 mil får at noen skal titte på en bil jeg skal selge også dukker de ikke opp... mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 For all del. Sikkert kjipt å være bilselger også. _Mange_ useriøse kjøpere, men det er likevel jobben deres. BTW, fant sjappa hans nå. Den ligger på Skreia et sted, han har 9 biler for salg p.t. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Det stemmer at den ligger på Skreia. Toten Bilsalg Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg