Dr Landau Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Da dette er mitt første innlegg her på på forumet, vil jeg benytte anledningen å takke alle dere med stor kunnskap om bilpleie! Tidligere trodde jeg biltemasvamp var tipp-topp og voks var voks. Bilvask var noe som kun ble utført en stund etter det var helt nødvendig. Da jeg kjøpte meg helt ny bil, bestemte jeg meg for å lese litt på nettet om bilpleie for å holde nybilen fin og blank. Jeg fant da bilpleieguiden til truhaa som ga inspirasjon til å kose ekstra mye med bilen. Regner med at det har gått med noen tusen allerede på bilpleieprodukter, men så har jeg den fineste og reneste bilen på parkeringsplassen også da :cool: Bilen blir vasket med glede så fort det er noe smuss på den. Jeg har til og med jugi for kjerringa for å få tid til å stelle med bilen. Da jeg ikke har noen spørsmål, kan dere som vet eller tror dere har bidratt med noe, lene dere tilbake og motta min største takk! Tusen takk! Er det noen andre som har blitt inspirert på samme måte som meg, så sleng dere på takketråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Godt å være til hjelp, det er det vi er her for :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg