Kebab gud Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 jauda .. på tirsdag ble ikke bare en ny Lexus GS lansert .. men en RX med et nytt motor alternativ .. nemlig Lexus RX400h Motoren er samme V6 som i RX330 (bytter ut RX300 nå snart) men den har også en elektrisk motor.. 400h kommer også med et nytt Lexus Logo som er helt likt bare er en liten h der også:P er litt digg å vite at det folk har snakket om i alle år nå slår ann for fult! nå er Hybrid teknologi her .. er i butikkene på slutten av året/ starten av neste år Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Toyota har som plan å levere hybrid modeller av alle sine biler innen 2012:D Nå har vi Prius. Så kommer: Hylander hybrid og RX400h. Neste ut: Camry hybrid. Ser vi snart en Volta på veien da? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Det er jo bra med kraft i denne rx 400h: 270hk og 751nm! Imponerende tall. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 kjørte en del mil med en ny rx300 forrige helg! digg bil å kjøre..syntes det var greit drag i den å jeg...235hk tror jeg det var! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 fattern kom hjem med en i påsken...og gjett hvem som dro rett ut for å prøvekjøre! jo - MEG! eneste jeg kan si...FOR en maskin...hadde ca 750NM å leke med...det var digg! hadde det ikke vært for at jeg stort sett var full hele påsken skulle jeg kjørt den hele påsken! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 er det noen som vet hvordan man kan oppgradere navigation systemet til en RX400h?? har sett og prøvd en bil der navi ikke fungerer annet enn med kart fra statene og i sverige ville de ha ganske mye penger for å oppgradere til skandinavisk kart :spin jeg mener det eneste feil er en patch som er i dvd som er original eller instillingene for region til dvd`n... noen som vet eller hørt noe, tips?? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg