Gå til innhold

Selge bil og ta bilder

Ranger emnet

Slim!

Anbefalte innlegg

DEILIG å se at noen andre enn meg laget enn tråd om dette! jeg klager til ALLE jeg har i nærheten når jeg ser folk som prøver å selge biler uten bilder og pris!

det er jo salgstriks nr 1, BILDER!! helst flere av fra forskjellige vinkler og ikke minst forskjellige bilder!

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Heisann. Har sett på en god del biler i det siste og det første som slo meg var det utrolige antallet folk som prøver å selge bil uten ett eneste bilde. Det er jo greit nok om du er fryktelig keen på å selge bilen til en fra samme by, for ingen drar vel 20 mil for å se på en bil du kun vet merke og modell på. Dette må jo senke selgersjansene dine dramatisk. Jeg kan jo skjønne det om du skal bli kvitt den slitne gamle Hondaen for å fri opp plass i garasjen og den går for 10.000 at du da ikke gidder å ta bryet met å låne et digitalkamera, men senest i går så jeg en TT uten bilde... :rolleyes:

Det er jo noen som faktisk har tilgang på digitalkamera, men ikke helt flinke til å bruke det også da...

(Denne karen har lagt til det nederste bildet siden første gang jeg så den da)

Mercedes E220 (joda, fint med bilder, men tre stykker fra samme vinkel med noen steg tilbake for hver gang gir jo ikke så godt bilde av bilen)Er det fler enn meg som har lagt merke til denne trenden?

Den Mercedesen er noe av det mest strøkne du kan kjøpe...er eid av en ekte Mb entusiast..har sett den flere ganger og jeg glemmer å puste hver gang...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

ikke minst felger!!

folk som skriver bare golf alu felger selges!!

uten å skrive i det hele tatt hva merke eller noen ting..

Syntest nesten bilde og pris burde vert minimum av hva som skal til for å få poste en salgs tråd

Også sett flere annonser i billisten hvor det f.eks står:

- 4stk 17" felger selges, mob nr xxxxxxxx

- 4stk dekk til Primera, mob nr xxxxxxxx

Ikke lett å vite hva man egentlig selger da?

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Også sett flere annonser i billisten hvor det f.eks står:

- 4stk 17" felger selges, mob nr xxxxxxxx

- 4stk dekk til Primera, mob nr xxxxxxxx

Ikke lett å vite hva man egentlig selger da?

hehehe.. se på qxl. der ligger de i drøssevis.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider