Gå til innhold

Noen som er klare for treff i dag?

Ranger emnet


Majestet

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by eirikoo

Era: Rødd opp i PM boksen din da! :D

 

Det jeg lurte på var om du skulle til Våler med NSK og Porscheklubben den 7 september?

 

Det er kjørekurs/banekjøring med Porscheklubben.

Så får vi se om jeg har noe å stille opp mot de overmotoriserte boblene! :D

 

Fikk ikke lov til å kjøre med slicks desverre, har skaffet meg noen Dunlop racing helslicks! ;)

 

Oki :D gjordt det nå :D

 

Har fundert fælt på det der om jeg skal det og ja tenkte det men så glodde jeg på prosjekt planen på Jobben her og da må jeg jobbe :( :( :(

 

Søren au endelig kunne jeg få kjøre Våler uten sjikane så gåre i dass.

 

Ja det hadde vært morro det men tror ikke jeg bremser fra de men akse fra noen av de kan jeg jo så var det dissa svingane og meg som sjafør da men det var vel kjørekurs så :D

 

Skal prøve og få fri men vet ikke om det går.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

du får trøste deg med at min ikke er gullenes rein den heller, men ikke veldig møkkete da... men det passer meg bra, for da kanskje ikke folk ser så lett hvor mye kulere din er enn min:D :D

 

Hehe.. Jeg har lyddemperen ute for anledningen også, så folk kan høre litt godlyd! :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

så fint for deg da eirikoo, skulle egentlig gjort det samme, men nå blir det trolig ny manifoild og pakninger for ca 5 lapper:mad: :mad: :mad: *essex synes synd på seg selv*

 

Er det pakningen mellom turbo og grenrør?

 

Da bør du kjøpe denne og noen låsemutre hos Turboservice på Høvik. Nissan skal ha masse penger for pakningen, mener å huske rundt 800 kroner, men hos Turboservice fikk jeg pakning pluss 10 låsemutre for en 50lapp.. :D

 

 

Tilbake til topic, da blir det Strømmen 2000?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

jeg er på strømmen ofte....

streetmeet på fredager er lissom da det kommer mest folk...men alltid noen der hele uka..

 

jeg liker å komme inn på plassen med stero'n på bristepunktet...

da vet de bekjente at jeg er på plass....haha...så praktisk. :D

 

Hører vi stereoen din på full pupp i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår