Gå til innhold

Mant B delbil med 2.4i

Ranger emnet

ElCamino

Anbefalte innlegg

Ej skal kanskje til å kjøpe en Manta B delbil å ta ta litt deler som ej trenge til Ascona'n. Visst ej ville konne ej få med en 2.4i med 5-trinns kasse, men til en høgre pris. Kunne det vert lurt å kjøpt den motor'n å hive i Ascona'n min?

Har hørt at de er en veldig sprek motor.

Går det ann å få Ascona godkjent med slik motor?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,4 er vel ikkje spess sprek. 125 hk.. men er sikkert lett å ta ut litt ekstra... men pass på at den har eit for høgdt insug til at du får panseret igjenn... men går and å bruke diesel panser og eventuelt bruke eit kappa 3.0e insug... hørt at det skal gå bra..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

ååå, aldri skal det vere lett og billig:(

Ka e det lurast å gjer visst ej skal ha en motor i Ascona'n med ca 200 hk til en fornuftig pris? Har en trimma 2.0e, og i bilen står en 2.2i.

Koster deg vell ca 10-15 000kr og få rund 200 hl i den motoren vil jeg tru. kjenner en som gjør det maskinelle i motorene ganske rimlig.

en grei ting hvis du skal trimme motoren er f.eks overhale motoren helt og avbalangsere veiv.råder. stempler,svinghjul sammen. deretter porte toppen og sette i støre ventiler, senke toppen så du får riktig mener det er optimalt med 11-1 på opel.

så sette foreksempel inn en enem kam som heter E11 og er på ca 308 grader litt usiker på den men er i alle fall på over 300grader. trur jeg ville ha trimma på 2.4 motoren på grund av dreimomentet. men muligheten til kjørte bank er jo støre da.

Tk økonomi trimming er også noen du kan spørre disse holder til i våler i solør. og er helt råe på opel.

men si fra om du trenger kontakt men han jeg kjenner da. for da kan du få nr av meg

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider