Gå til innhold

VACN treff 5-7.Juni i Våler.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå er det snart på tide å sette seg i bilen å kjøre oppover mot Våler:)

Men når det kommer til utstilling av bilene etc så er jeg ganske blank.. Er det noen her inne som vet når og hvordan. Er det spesielle spots bilene som utstilles skal stå på eller er det bare å parkere med laget fra Regionen?

Koster det for å delta på treffet eller er det fri inngang:)?

(Valgte å ikke være medlem på VACN i år så jeg har ikke tilgang til info)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen er utstillinga, da er det dømming osv.

Koster å komme inn på treffet, 50kr per person og 50kr per bil. Skal du stille ut bilen koster det 100kr.

Sånn ellers parkerer du hvor du vil de andre dagene, søndagen er det eget opplegg :)

Står litt generell info her:

VACN

Du er meg en kjerne kar du Alex:)! Skal du stille?

Hvordan er opplegget med utstillingen? Må man være med bilen sin hele tiden og evt må man ha info om bilen/hva som evt er gjort?

Jeg kommer ikke inn der i og med at jeg ikke har bet kontigentet.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er meg en kjerne kar du Alex:)! Skal du stille?

Hvordan er opplegget med utstillingen? Må man være med bilen sin hele tiden og evt må man ha info om bilen/hva som evt er gjort?

Jeg kommer ikke inn der i og med at jeg ikke har bet kontigentet.

Den linken er jo til en artikkel på hovedsiden, trodde man fikk sett de.

Jeg skal opp der, blir vel lørdag og søndag på meg. Får se om jeg skal stille ut bilen, har neppe sjans mot de andre Audiene i klubben :op:

Nå var jeg ikke der på utstillingsdelen i fjor, men vet at man pleier å fylle ut et A4 ark med info som ligger i ruta og så får man et ustillernr. Så blir det annonsert vinnere senere i plenum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider