iJakob Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Jeg har jo fått høre etter jeg satte på 17 tommere på golfen, at neste burde være å senke den. Har alltid hatt for meg at det er så dyrt, men har surfet litt de siste dagene og funnet to produkter til greie priser. Det jeg lurer på er hvem av disse to som er best, eller om begge bare er crap og at jeg bare skal spare de kronene! Fra Autospar Fra Autoshineshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 skriv til Polardego og kjøp han sitt TA-Technix til 3800 kr,det er supert ass:D Jeg monterer det nå.. Jævlig stivt,men verdt det. Senka golfen heeeeelt i bånn fremst,det funka:P hehe.. men ta helst 60/40 eller 80/60=) Det er penest:) lykke til :) nå må jeg montere siste demperen :P hehe.. ^^ Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iJakob Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Så de funker fint altså. Hvordan er det å montere disse da? Jeg er ingen mekaniker, men er det mulig å fikse det selv likevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Det klarer du. Trenger ikke å være rakettforsker for det;)forran er det bare 3 skruer på hver side og bak er det vell bare 2 på hver side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 easy,jeg har aldri gjort det før.. men gikk super fint i dag:) HUSK! FJÆRKLEMMER er ett MUST.. ellers kan du få jævlig vondt :P haha. Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Evt. FK AK, stivt men komfortabelt selv nær bånn. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg