ExceL Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Må den tynne slangen til ekspansjonstanken gå tilbake til radiatoren? eller kan den gå i friluft/strupes? Er snakk om den øveste slangen her.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 blir jo ikke et tett kjølesystem uten... men hvorfor fjerne den? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 blir jo ikke et tett kjølesystem uten... men hvorfor fjerne den? Nei, men hvis jeg struper den da? Grunnen: ny raddis uten inngang for den slangen.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Strup den/tett utgangen pa ekspansjonstanken. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Ok, men jeg kan også borre og gjenge opp ett hull til en liten kobbernippel jeg har liggende.. noen som vet hvordan alu og kobber går overens over tid? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kill_elo Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Alu og kobber reagerer og erroderer etterhvert Siter '98 VW Passat 1.9 TDI [X] '94 Audi RS2 [X] '76 Volvo 242 langtidsprosjekt '88 Volvo 240 fjasbil '01 BMW 320D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Alu og kobber reagerer og erroderer etterhvert Ja det er klart.. men er det noen som har erfaringer med tanke på hvor fort dette går? Blir tross alt god kontakt via kjølevannet.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg