ejhoi Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei. Igår prøvde jeg å fjerne høyre dørdeksel. Har skrudd av de tre skruer som sitter på dekselen, men den sitter jo som lim på døra. Noe som vet hvordan jeg kan fjerne dekselen uten å ødelegge den? Det er en 1.8T 1997 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 røsk litt, sitter klips. Ps. tar ikke ansvar for uhell=p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Løft opp og trekk ut :) husk å fjern vaieren til døråpneren og kabler før du røsker av dekselet! Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Takker. Skal prøve å få det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 (endret) Om du enda ikke har klart å få av dørdekselet så tipper jeg du har glemt en skru som står inni håndtaket. Skal være totalt 4 skruet som må av før du kan fjerne dørpanelet. 1 Fremme oppe ved vindue 1 Bak oppe ved vindue 1 Som holder dekselet inni håntaket på plass 1 Som holder dørpanelet fast i døren bak dekselet i håndtaket Endret Juli 11, 2009 av Carlos Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg