Mads- Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Jeg har Fk highsport senkesett på golfen min. Er plaget med en klonkelyd fra venstre demper foran. Denne lyden kommer når jeg svinger helt om, og høres egentlig ut som en fjærlyd. Tenkte at dette kunne være fjærbeinslageret som "lugget" litt, men nå har jeg byttet lageret på begge sidene, uten at det hjalp... Noen som har en formening om hva denne lyden kommer av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 eg hadde og ein lyd fra demparane etter eg senka den, men min lyd kom fra plast ringe mellom fjøra og hjelpe fjøra. eg vridde litt på fjørane og lyden vart vekke. virker som det var stein mellom der. men har hørt fra andre som har og hatt klunkelyder etter senking at det er demparen som er litt løs heilt nederst i navet, Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads- Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Skal sjekke ut disse to tingene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg