bjorke Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Her kan dere legge ut bilder av deres modell/rc-biler..Jeg starter med noen kjappe og dårlige bilder av modellbilsamlingen min + Mini-Z'en...PS: Alt her er Ferrari:) Mini-Z...:D Det sorte fåret i flokken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hadde vel vært greit å tørka støv a bila først!!! :D :D :D hehe..... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by TypeC Hadde vel vært greit å tørka støv a bila først!!! :D :D :D hehe..... hehe:D Sa jo bildene var dårlige;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 bildene er litt dårlige pga et helt ræva kamera.... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Sånn blå Dodge har onkelen min stående i garajsen :) http://home.no/rewrite/viper :D Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Bugatti, Ferrari 250GTO, Fiat 500: Alpine A110, Smart: Mercedes Benz 300SL Gullwing, VW Type 1: Mercedes Benz 540K: New Beetle, Austin Healey: Audi TT Roadster, Jaguar E-Type, Mercedes Benz 300SL Roadster: VW Type Lav: VW Buss (Mein Kamper): Jaguar XK180, Ferrari 550Maranello: Audi Avus Quattro W12: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by ReWrite Sånn blå Dodge har onkelen min stående i garajsen :) http://home.no/rewrite/viper :D [/quote Da er han kanskje finsk...........? Eller bilen har ihvertfall svenske skilt........? Og han ble kanskje kraftig irritert da en rød astra gsi kjørte med livet som innsats fra vålerbanen og hjem mot oslo "sammen" med han? (Forresten, alle de politibilene, fikk noen av dem tak i ham? HEHE det var ett stykk gøy hjemtur) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Jeg har ca. 100 "japsemodellbiler", Datsun Skyline, Nissan Skyline, 240Z, Toyota Celica tidlige modeller, samt ca 40 Opel modeller. Har ikke bilder av dem enda da de fortsatt ligger i esker. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Ole_Dumm Originally posted by ReWrite Sånn blå Dodge har onkelen min stående i garajsen :) http://home.no/rewrite/viper :D [/quote Da er han kanskje finsk...........? Eller bilen har ihvertfall svenske skilt........? Og han ble kanskje kraftig irritert da en rød astra gsi kjørte med livet som innsats fra vålerbanen og hjem mot oslo "sammen" med han? (Forresten, alle de politibilene, fikk noen av dem tak i ham? HEHE det var ett stykk gøy hjemtur) Finsk? Opprinnelig eier er Norsk, og det er onkelen min og.. bilen er svensk-registrert ja. Pga Nazi-Avgifter og forsikring.. Eieren skaffet seg faktisk bolig i Åmål for og få til det, sweet :) Har ikke hørt noe om det du forteller :) Men han ble vel stoppet, han skal i rettsak anngående 280km\t på Svenske veier.. og noe annet på de norske :P Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Hvor får man kjøpt Toyota Supra og RX7 i 1:18? Har ikke sett noe til de enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 AutoArt har vel begge. Problemet er vel at det produseres et begrenset antall av dem, og så blir de borte. Var på modellbilmesse i Gøteborg for to år siden og der ble det solgt en 1:18 Supra i sølv fra AutoArt for 1100,- Skr. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Mine 1/24 byggesett. Nede venstre: Porsche 911 GT3, Chevy S10 X-Treme, Golf 1 Gruppe 2 Ford Capri Zakspeed BMW 320i Dodge Charger Chevy Impala '64 Ford F-100 Mine 1/10 RC E36: Alfa Romeo 155 DTM EVO IV Mini 1:12 Sorry for ræva kvalitet :) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ferrarien til Muvo Schwoop :) | | v Ferrari 456GT Ferrari F50 Mercedes Benz 300S Lamborghini Testarossa Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Slim! Schwoop :) | | v Lamborghini Testarossa Oj!! En helt ny sportsbil fra Italia eller??:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg