Gå til innhold

Min 123 300Tdt

Southfarm1

Anbefalte innlegg

Detta er da altså min førstegangsbil:)Kjøpte den nå i helga og må si meg ganske fornøyd me kjøpet. Har ikke tenkt til å gjør så mye me den egentlig men. har foreløpig bare kobla opp anlegg i den.

Liten liste om hva jeg har tenkt å gjøre me den:

-Lakke innmaten i grillen svart

-senke den foran (enten sette på bensinfjærer eller senkefjærer)

-sette på mindre dekk

-bytte til hvite blinkers foran

-sote rutene (kanskje helt fram)

-kjøpe et fint tre ratt (da det orginale er for jævlig stort, om noen har et fint et til salgs er jeg interresert):P

-ta det som er av små rustflekker i lakken

-etterhvert glassblåse felgene og lakkere de pånytt siden jeg syns de kler bilen veldig godt og er skjeldne å se nå for tiden.

kommer sikkert mer på denne lista etterhvert.

skal prøve å oppdatere me bilder etterhvert når jeg rekker å få gjort diverse ting:)

23052009006.jpg23052009007.jpg23052009009.jpg23052009010.jpg

Endret av Southfarm1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom vogn!!!!:) ER helt enig med planene du har for den.. me får hugas i Notodden;)

følger med her!;)

takk takk. bra å høre;) syns det ikke skal gjøras så alt for mye dill dall med heller så. men litt småting er greit.

skaru på offroad treff på lampers idag eller :P?

Endret av Southfarm1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk. bra å høre;) syns det ikke skal gjøras så alt for mye dill dall med heller så. men litt småting er greit.

skaru på offroad treff på lampers idag eller :P?

stemmer, nei, skulle gjerne vøri der.. men regner jo noe så inni granskauen, så meldær pass denne gangen:(

skal du ha anlegg i 123n?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, nei, skulle gjerne vøri der.. men regner jo noe så inni granskauen, så meldær pass denne gangen:(

skal du ha anlegg i 123n?

åja. nei blei ikke noe her heller. ska ha anlegg ja, speller me lånt basser og forsterker nå til jeg får kommi me te kongsberg å handla på hifi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort noe på bilen?:)

det er kleint lite egentlig. bare blitt vask og chrompolish foreløpig. konto'n e bar så avventer når det blir penger på konton blire ny speller hvertfall. og senkesett og mindre dekk foran.

lurte på en ting ang dekka. er det ulovlig med for eksempel 55profil bak og 40-45 foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kleint lite egentlig. bare blitt vask og chrompolish foreløpig. konto'n e bar så avventer når det blir penger på konton blire ny speller hvertfall. og senkesett og mindre dekk foran.

lurte på en ting ang dekka. er det ulovlig med for eksempel 55profil bak og 40-45 foran?

ja, er vel ulovlig da det skal være samme rulleomkrets.. men er det så nøye a?! Er jo looken som er viktigst;)

DU? ta å registrer deg på http://www.merceforumet.com

me treng flere med 123 300tdt der:) er skikkelig seriøst forum! Gratis å holde på der også..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider