Power 68 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Detta er da altså min førstegangsbil:)Kjøpte den nå i helga og må si meg ganske fornøyd me kjøpet. Har ikke tenkt til å gjør så mye me den egentlig men. har foreløpig bare kobla opp anlegg i den. Liten liste om hva jeg har tenkt å gjøre me den: -Lakke innmaten i grillen svart -senke den foran (enten sette på bensinfjærer eller senkefjærer) -sette på mindre dekk -bytte til hvite blinkers foran -sote rutene (kanskje helt fram) -kjøpe et fint tre ratt (da det orginale er for jævlig stort, om noen har et fint et til salgs er jeg interresert):P -ta det som er av små rustflekker i lakken -etterhvert glassblåse felgene og lakkere de pånytt siden jeg syns de kler bilen veldig godt og er skjeldne å se nå for tiden. kommer sikkert mer på denne lista etterhvert. skal prøve å oppdatere me bilder etterhvert når jeg rekker å få gjort diverse ting:) Interessant prosjekt du har på gang her. :D:thumb Har du tenkt på å trimme motoren noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg