Heinz Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Er det ingen interesse for Primera GT her til lands, min bror prøver å selge sin 95mod GT, men det er absolut ingen interesse for bilen, den er i ganske bra stand, og kjørt 160000km, har soltak, er senket 60/40mm, og har 7x16 BBS med nye ZR dekk, å ellers masse nytt, prisen er bare" 90000,- Hva er galt, bilen eller prisen? heinz@runbox.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Er vel ikke beste tiden for å selge bil akkurat nå. Folk flest har vel blakket seg på julegaver og annet rart. Så kommer jo veiavgiften og en haug med andre kjedelige regninger de kommende mnd. Iallefall min teori:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hadde den vært til salgs for et år siden, hadde jeg kjøpt den;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Han vil ikkje sella dynamo'en billegt?:D Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hadde det vært for en uke siden så..... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Tar den jeg, om han kan ta min i innbytte + mellomlegg. Hadde ikke fått vondt av å kjøre rundt med en GT når man har en modifisert 2.0 SLX akkurat :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Jeg har leita etter en Nissan Primera GT lenge nå, og har ikke funnet noe verdig! Men denne her ser veldig verdig ut, så jeg er VELDIG intressert!! Bor i nærheten av karmøy også, jobber faktisk på karmøy! Jeg har sendt deg en mail, kanskje jeg kan komme å se på bilen ut i veka eller noe, viss den ikke er solgt da? Mvh Thomas E. Hustoft thustoft@yahoo.no Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Merkelig, tror ikke jeg har sett den, jeg bor jo på Åkra... Uansett, tror jeg skal gå for en Primera GT når jeg har fått læreplass. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by awt Merkelig, tror ikke jeg har sett den, jeg bor jo på Åkra... Uansett, tror jeg skal gå for en Primera GT når jeg har fått læreplass. Det har eg:) Står på Medhaug langs hovedveien på høyra siå når du kjøre sørøve... Ser ganske greie ut den ja Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Den er vel solgt til skudenes nå? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinz Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Den e ikkje solgt ennå, men regner me den forsvinner den 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Den bilen hadde kledd meg perfekt tror jeg :P Skulle venta litt med å kjøpe sri'n gitt! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Har en Sort GT Hatchback på handa nå. Får den for 30.000. Cluet her er at den ikke er tolla inn i Norge, det koster meg 40.000 til, så for 70.000 får jeg en sprek GT som har gått 95.000. Høres dette ut som en bra handel? Tenkte å kjøpe den for så å la den stå til min er ferdig nedbetalt. også selge den og betale tolla med det jeg får for den andre. Eller så er det å pelle ut alt av motor og stasj å smelle det inn i SLX'n. men etter å ha sett bilder av GT'n så ser jeg for meg noen uker med mye slit og mekking for å få på plass alt det som befinner seg i GT'n og det kan jo fort bli dyrt om man må ha fagfolk til å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Oberon77 Har en Sort GT Hatchback på handa nå. Får den for 30.000. Cluet her er at den ikke er tolla inn i Norge, det koster meg 40.000 til, så for 70.000 får jeg en sprek GT som har gått 95.000. Høres dette ut som en bra handel? Tenkte å kjøpe den for så å la den stå til min er ferdig nedbetalt. også selge den og betale tolla med det jeg får for den andre. Eller så er det å pelle ut alt av motor og stasj å smelle det inn i SLX'n. men etter å ha sett bilder av GT'n så ser jeg for meg noen uker med mye slit og mekking for å få på plass alt det som befinner seg i GT'n og det kan jo fort bli dyrt om man må ha fagfolk til å gjøre det. Har du ikke mere info/bilder om den bilen da. Dersom du ikke handler den, så kan jeg være interresert;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Akkurat derfor jeg ikke sier hvor den er eller hvem som har den :) Jeg sier det ikke før jeg med sikkerhet kan si at jeg ikke kan ta den selv :P Sorry mac! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg