eriksenpassat Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 kommer den opp ved feildiagnose om den er ødlagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelin Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 nope.. ikke på min ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 ikke på min hell... tanklokket, viskeren bak, just av speil funker ikke....Kan det vere denne tro.? hva var dine probleme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Man skal slettes ikke stole blindt på denne diagnosen... noen ganger kommer feil opp, andre ikke. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg har akuratt brendt meg på denne diagnose greie, som dem plugger i bilen...Har vel fått et nev. bilde av sånne instumenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja, det er mye dritt med slike systemer. Har selv opplevd å få feil på hallgiver, byttet denne uten grunn, for så å finne ut at feilen lå i tempsensor. Da kan man jo begynne å lure på hva vitsen med slike systemer er...(de funker jo av og til da) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Av og til er ikke godt nok...vi lever tross alt i 2009. Fikk opp feil på en nålføler...dyse nr 3 på diselbil...kosta 7500kr på møller, men fikk den for 4000kr....men feilen er fortsatt der, nå klarer de ikke og få sletta kosen en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jopapir Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Viktig med diagnosene er jo å ha en god mekaniker, som virkelig har peil på bilene, for dem skjønner hva som er følgefeil og hva som er reelle feil. Har også vært borti feilmelding på hallgiver hvor grunnen var tempsensor, men tok meg en prat med en dyktig vag-mekaniker, og de vet hva som ofte dukker opp som følgefeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 er jo bare en indikasjon på hvor en skal begynne lete,sier SOM regel ikke hva konkret del som er gåen. på passat har det vært problemer med fukt i ledningsnett skjøter under førersette(under teppet),spesielt etter noen år og vannlekkasje. tror det ligger 3 koblingspunkt der som ligger veldig utsatt til Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hower Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en passat 2000 modell med komfortenhet. tror denne har slått seg litt vrang. vinduene mine åpner seg helt uten grunn til alle døgnets tider, behøver ikke ha vært nær bilen på mange timer. veit dere om det er noen mulighet for å koble ut denne tingen? har prøvd å koble ut de sikringer som virker fornuftig, men viduene åpner seg like forb****. nå skal det sies at låsen på førersiden ikke fungerer helt opptimalt. all hjelp mottas med takk og bukk. hilsen thomas Siter Neon '95 LE har ikke peiling på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnegru Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 kommer den opp ved feildiagnose om den er ødlagt? skiftet vindusheis på førersiden og etterpå virker ikke styringen fra førerdøren. Kan åpne vinduet på førersiden og låse førerdøren ,ellers ingen respons. Har målt alle ledningene i døra og prøvt et nytt bryterpanel uten endring. Derfor er jeg på let etter andre enheter som kan være feil.Kan noen si meg om komfortenheten på en passat 98 modell ligger på førersiden.?? Haynes boken sier at den skal ligge på passasjersiden?? Løsnet litt på teppet på førersiden og der lå det en svart boks, men tror jeg må ta bort setet for å få løsnet teppet. Er det noen som har gjort dette. I rep.boka står det noe om at jeg må jorde pluggen til sideairbagen. Hjelp mottas med takk. :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Det kan også hende at en eller flere av mikrobryterne inni låsekassa på førerdøra har gått fyken. Svakhet dette og. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnegru Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Det kan også hende at en eller flere av mikrobryterne inni låsekassa på førerdøra har gått fyken. Svakhet dette og. Virker disse inn på vindusheisene også,og styringen til speilet?? Skulle tro microbryterne til låsen bare ville gå utover sentrallåsystemet men allt er jo avhengig av hverandre. Ønsker flere synspunkter slik at jeg lettere kan finne feilen. Siden jeg bare har rota med førerdøren kunne en jo tro feilen ligger der??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Virker disse inn på vindusheisene også,og styringen til speilet?? Skulle tro microbryterne til låsen bare ville gå utover sentrallåsystemet men allt er jo avhengig av hverandre. Ønsker flere synspunkter slik at jeg lettere kan finne feilen. Siden jeg bare har rota med førerdøren kunne en jo tro feilen ligger der??? Ihvertfall vinduene. Når du setter nøkkelen i låsen og vrir den helt til en av sidene kan man lukke eller åpne alle vinduene, evt takluke hvis man har det og. Når dette klikker får man vinduer som enten ikke virker, eller vinduer som går opp og ned i hytt og pine. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramski Skrevet November 2, 2013 Rapporter Share Skrevet November 2, 2013 Hei. Hvor ligger komfortenheten på en 2007 2.0 tdi 4motion passat? Jeg har ikke interiørlys. Mistenker noe tull i bakluka da bilen har lekka spylerveske inni bakluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg