Gå til innhold

Bose anlegg

Ranger emnet

KcoAudi

Anbefalte innlegg

Heisann.

Bare lurer på om det er noen her som vet om hvor jeg kan skaffe ett basselement til Bose anlegget? Har en A3 1.8t med Audi Symphony anlegg. Basseren er defekt og trenger ny.

Håper noen har en eller kjenner en som ikke skal ha sin lenger.

Håper på svar :)

Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Bare lurer på om det er noen her som vet om hvor jeg kan skaffe ett basselement til Bose anlegget? Har en A3 1.8t med Audi Symphony anlegg. Basseren er defekt og trenger ny.

Håper noen har en eller kjenner en som ikke skal ha sin lenger.

Håper på svar :)

Mvh Knut

Du kan jo gi ebay.de et forsøk, pleier vel å ligge noe ute i blant. Alternativt kan du jo gå til møller, men da må du ta med deg pengesekken. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Du kan jo gi ebay.de et forsøk, pleier vel å ligge noe ute i blant. Alternativt kan du jo gå til møller, men da må du ta med deg pengesekken. ;o)

Ja, men Onkel Skrue er ikke min onkel desverre :P

Høytaleren i førerdøren koster 1327,- eks frakt.

Må bestilles fra Tyskland og greier.

Basseren koster tett opptil 3000,-.

Har tittet på eBay.de, men fant ingen som sender til Norge, selv ikke etter å kastet inn 50 Euro extra.

Veldig rimelig på Ebay ja! Har selv vurdert Bose anlegg til min, var innom å skikket litt, var mye intr!:)

Ja, de har mye spennende som vi nordmenn ikke har på lager :)

Er veldig fornøyd med BOSE anlegget i bilen. Bare synd at høytaleren og basseren gikk i filler når små barn pirker og vrir på knotter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg ga vel rundt 6-700,- for bose element fordør hos møller hvis jeg ikke husker helt feil.

Ikke sett inn bose element. er en på audiforumet som byttet til annet og bedre merke, ble visstnok mye bedre lyd. Bare lage overgang.

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
jeg ga vel rundt 6-700,- for bose element fordør hos møller hvis jeg ikke husker helt feil.

Ikke sett inn bose element. er en på audiforumet som byttet til annet og bedre merke, ble visstnok mye bedre lyd. Bare lage overgang.

Dette ser jo lovende ut da! 6,5" istedet for De 2 små 2" eller hva det nå enn er for noe orginalt :)

Uno, Dos, Audi, Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider