matros72 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hei volvofrelste. Har fått i meg en volvo 850 2,5 10 ventiler automat.D jeg lurer på,er hvor slitesterke disse motorene er? og likens automat kassene? min er gått 246000 km. Syns egentlig den girer hardt på gir skifte,kan d justeres?Ellers er bilen meget bra synes jeg.:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Girkassen er jo en kjent svakhet i disse bilene.. tror det bare var automaten. Pappa har en slik 2,5 20V aut. Han hadde også dette problemet.. Skiftet oljen og den gira så fint atte. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 (endret) jaha så d er bare å skifte olje? hmm..hørdes da veldi greit ut vist d er bare d.? D er nok olje på kassen,å oljen er fin,så tror nok ikke at d er den som er problemet her..På andre automater jeg har hatt,så har slike ting vært justeringssak,men vet ikke om dette går på volvo automater? Endret Mai 27, 2009 av matros72 Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg