matros72 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg tar av dørtrekkene på 850? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Det avhenger litt av om du har elektriske vindusheiser eller ei selvsagt. Men du må ta av den stoffplata i armlenet på døra. Bak der er det noen skruer. I tillegg er det noen skruer i underkant mot kanalen. Avslutningsvis må du røske opp plastikkdingsen som sitter på den innvendige døråpningsspaken. Tror det skal være alt før du løfter av dørtrekket, men det er lenge siden jeg gjorde det sist. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 ok,da skal d vel gå bra..Takk takk.:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg