Gå til innhold

coilovers senk

Ranger emnet

245tic

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå bestilt coilovers (Autostyle) til min vectra B 97modell, pga jeg må bytten både senkefjørene og dempere så så jeg BS-bildeler anbefalte et coilovers kit til 3600,-, så da var jo det like greit å kjøpe :).

Men det er hvertfall TUV godkjent.

Dempere og fjærer i ett. Justerbar høyde foran/bak. Settene er justerbare fra ca 20mm til 80mm. AutoStyle's justerbare senkesett er i meget bra kvalitet, til en spottpris! Produsert i Nederland. Samme som tidligere InterAlloy og MaxTrac.

Også lurer jeg, nå som bilen er senket bak, sliter den veldig på bakhjulene innerst er senket 40 nå. Er det no justering på camber bak?

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har nå bestilt coilovers (Autostyle) til min vectra B 97modell, pga jeg må bytten både senkefjørene og dempere så så jeg BS-bildeler anbefalte et coilovers kit til 3600,-, så da var jo det like greit å kjøpe :).

Men det er hvertfall TUV godkjent.

Dempere og fjærer i ett. Justerbar høyde foran/bak. Settene er justerbare fra ca 20mm til 80mm. AutoStyle's justerbare senkesett er i meget bra kvalitet, til en spottpris! Produsert i Nederland. Samme som tidligere InterAlloy og MaxTrac.

Også lurer jeg, nå som bilen er senket bak, sliter den veldig på bakhjulene innerst er senket 40 nå. Er det no justering på camber bak?

du får kjøpe camber sett bak til disse bilene.. se på http://www.tigerspeedparts.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT her kanskje, men det camberkitet har jeg kjøpt til min, har du no erfaring med montering av dette? (vanskelig?)

nei,, kjøpte dette kitet jeg også, men endte opp med å selge bilen før jeg monterte det..

men det følger med verktøy for å presse det inn :-)

har byttet en del foringer på disse vectraene i min tid..

det som kan være vanskelig er å få ut den gamle foringen da denne kan være rustet fast.. men mye 5-56 eller wd-40 på forhånd så vil denne gå ut uten problemer.. og inn har aldri vært noen problemer.... (smørre godt før du tar den nye inn )

Lenke til kommentar
Del på andre sider