bevven Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Er det noen som vet om en skikkelig guide for soting av ruter? Skal gjøre dette for første gang. Hvilken soting anbefales (tenker på hvor jeg bør kjøpe det for best kvalitet)? Er det bare å legge sotefilmen rett over trådene i bakruta? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Søk litt, så finn du brae veivisere :) Ikke kjøp biltema soting, det er det enese jeg kan ^^ :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 lykke til! det er forbanna vanskelig! har prøved med et par ruller nå...blir ikke pent i og med at jeg ikke klarer å få ut vinduet. noen som vet noen bra plasser de kan proffsote for en grei penge? bor midt mellom stavanger og kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Du bør nesten bare overlate denne jobben til et proffesjonelt firma som driver daglig med dette:) Da blir resultatet deretter!:D Se bilder i tråden min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Det er vel forsåvidt like greit å få et firma å ta det, de kan jo sitt arbeide. Hadde en kompis som fikk et firma i tromsø å ta det, og tilogmed de plagdes med det. Mht dette er det vel likegreit å få de å gjøre det, er jo noen som også gir garanti på arbeidet og retter opp i evt bobler o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg