no_id Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hei, Jeg har en Mk1, og lurer på å feste noen lykter som kan brukes som kjørelys så jeg slipper å ha vippelyktene oppe. Trenger noen forslag til lykter som kan passe og hvor montere disse. Ville dere gått for runde eller firkantete f.eks. Ser at en får kjøpt ekstralys i bilrekvisitafrorretninger, men det er vel ikke det jeg skal ha? Jeg må jo ha noen med to nivåer på slik at jeg kan blende ned. ***** ni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizbbe Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hei,Jeg har en Mk1, og lurer på å feste noen lykter som kan brukes som kjørelys så jeg slipper å ha vippelyktene oppe. Trenger noen forslag til lykter som kan passe og hvor montere disse. Ville dere gått for runde eller firkantete f.eks. Ser at en får kjøpt ekstralys i bilrekvisitafrorretninger, men det er vel ikke det jeg skal ha? Jeg må jo ha noen med to nivåer på slik at jeg kan blende ned. ***** ni gå for firkanta og putt dem inne i frontfangern under tauekronene,, funker fett det, hvis du skal ha fjernlys er jeg ikke sikker ass, men er jo bare å blende med vippelyktene, dem går jo ned igjen, selvom det tar litt tid:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Har liggende noen Golf 1 klarglass blinklys med kurvelys som kanskje passer? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg