Rieger Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hvem forhandler disse stylingdelene? Trenger noen blinklys som passer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 De fleste stylingfirmaer i Norge forhandler vel Rieger, blan annet http://www.caprizonetuning.com eller http://www.powerzone.no Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Berg Auto i Trondheim (like ved KBS) tar inn alt fra http://www.tuning.no Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Du har jo eiker motorshop og dalhems i sverige Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Velg heller BMW 's M-Tech 2 styling til E30 ... den peneste stylingen til E30.. GTS stylingen blir litt for mye av det gode gitt :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Bmw345 Jeg har vært borti to forskjellige leverandører på Gts fronten. Original Rieger bruker golf "90" blinklys, men en annen fanger jeg hadde tak i brukte originale bmw lys. ok. Orginale BMW bilnkers passer ikke. Så regner med jeg har den orginale da. Golf "90" blinklys? Fås kjøpt hos div styling butikker? Noen som har en pris i hodet? Velg heller BMW 's M-Tech 2 styling til E30 ... den peneste stylingen til E30.. GTS stylingen blir litt for mye av det gode gitt Synd at jeg faktisk har GTS - fanger da. Gidder ikke å bytte ihvertfall.. Blir litt overkill, men ikke for mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Bmw345 Syns den fangeren er kul jeg!! M-tech 2 er også kul, men litt for beskjeden... Er noen av oss som faktisk ønsker å skille oss litt ut i trafikken! Golf "90" fåes hos de fleste som forhandler bilrekvisita/deler. F.eks Mekonomen o.s.v Hehhe... syns M-tech 2 er pent jeg ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Skal du skille deg ut, bestill Rieger Genesis-kit'et :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Da får du så brei ræv at du kunne danka ut moskva-marit :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by bjirn Da får du så brei ræv at du kunne danka ut moskva-marit :) Joda, Rieger Genesis er RÅTT.. Men så har jeg ikke så enormt med penger for tiden.. (skal selge to mc'er snart, så det kommer) Så det blir nok Rieger GTS på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Noen som har bilder av M-Tech 2? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg