egotripp Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Har hørt om en som bygger om til vr6.. lurte på hva prisen ville blitt for å bygge om en golf 2 GTI til vr6 ? straks 18 år og er i ferd med bilkjøpet... vil ha noe som går bra og er stivt og lett, så da er vell dette riktig å satse på? spørsmåla er.. 1. Pris på å bygge om gti til vr6? 2. Mye som blir ryker i ny og ne? 3. Mye vedlikeholding? håper på noen utfyllende svar! Har ca 80 000,- jeg tenkte å bruke.. :)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 om du skal betale forsikringen selv ? så lykke til med VR6 som førstebil =) er ikke lett å velikeholde en VR om du er nybegynner men til 80 000 ville jeg heller kjøpt meg en GTi tunet eller G60!! kompressor ELLER jeg vill importa bil fra tyskland for de er FAEN så strøken for billig penge at det er gale se på http://www.mobile.de eller http://www.autoscut24.de Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Regner med at det er billigere å bare kjøpe en orginal Golf3 vr6 :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hmm tror ikke det skal være så gæli jeg! Så prøv du :) Send heller PM til en som har bygget om G2 til VR6 :) Lykke til ;) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rundgreen Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Annbefaler å se og lese mye på http://www.vwvortex.com sitt forum for MKII. Der er det flere som bygger om til VR6 og det er mange gode tips å få der. Så vidt jeg vet lar ikke en MKII ombygd til VR6 seg registrere pga vekt. Dette er noe jeg har lest og skal ikke si det for sikkert. Siter Mvh Aleksander Rungreen 1999 Volkswagen Passat Comfortline Hertz & Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 det er 2 stykker her som bygget om til VR6 ta kontakt med dem også eventulet Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Alt lar seg godkjenne så lenge man kan dokumentere at en slik ombygging er forsvarlig. En fordel å vite hva man gjør, hva Statens Vegvesen krever og ha gode kilder. 16V GTI er et mer fornuftig valg, spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg ville også heller valgt GTI 16v Siden denne kan godkjennes og det er en mer drift sikker motor :) (Tror jeg) Lettere er det nok også, alt er bolt on! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rundgreen Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg ville også heller valgt GTI 16v Siden denne kan godkjennes og det er en mer drift sikker motor :) (Tror jeg) Lettere er det nok også, alt er bolt on! Retteråsen Henger meg på her. Det er en del ekstra som må gjøres ved bytte til VR6 også. Og så vidt jeg har hørt så er det i alle fall VANSKELIG å få den godkjent. Mvh. Rundgreen Siter Mvh Aleksander Rungreen 1999 Volkswagen Passat Comfortline Hertz & Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg