PiNkAnGeL Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 :angelsmili: Kan noen "lakkere" denne for meg? Så jeg kan se ca hvordan lakkeringen jeg tenker blir? Kanten nedom vinduene og ned skal være telemagnata-rosa og det over skal være sort.. :) Håper noen gidder og gjøre det.. Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Prøvde iallefall. Den rosafargen aner jeg ikke hva er, så tok bare en rosa. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Prøvde iallefall. Den rosafargen aner jeg ikke hva er, så tok bare en rosa. :) Ble da ikke så ille det der.. Bortsett fra at jeg skal ha den sort litt lengre ned.. (til "listen" over dørhåndtakene..) :D Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Var d jeg prøvde å finne ut. Skjønte bare ikke forklaringa helt. Nå forklarte du d bedre ja :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Hehe.. Er ikke så flink til å forklare ;) Ikke skriftlig i hvertfall.. ;) Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Kan noen ta og HEL "lakkere" bilen for meg? :) Er usikker på hvordan jeg skal lakkere den... :) Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg