Gå til innhold

Bilskilter med egen tekst

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sjekker interessen for skilter til showbruk o.l

Om interessen er stor nok får jeg trykkt opp skilter.

Bilskilter med egen tekst, de er av samme kvalitet som vanlige skilter og av samme størrelse

Det kan være intill 10 bokstaver på skiltet.

Det er hvitt, uten blått teit felt (KAN sikkert skaffes med også) med sort skrift

Pris:

250 kr per skilt

450 kr for sett (foran og bak)

Dette er med trykk og frakt.

Send antall, ønsket tekst, navn og adresse på pm, kan godt ta spørsmål her, jeg vil notere alle skilter, navn og sånt så jeg vet hvem som er intr i hva. Kind of bindene "påmelding" er ute etter hvor mange som skal ha om det blir bestilling. Kan også sende på mail, johan.loveng@hotmail.com

Jeg kommer uansett til å anskaffe en "vareprøve" for å se kvaliteten, ta bilder så folk får se. Regner med å ha den innen nestehelg

Lar posten ligge så lenge det trengs for å sjekke interessen.

Mvh

Johan Løveng

E36 Bmw 318i 1992

Rc: Pureten Alpha 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessert i ett skilt selv, om noen vet om det er lovlig å kjøre med det? Mener reglene var blitt endret slik at det var lovlig å kjøre med reg nr bak, men uten foran?

Mine biler:
'96 Toyota Carina E *SOLGT*
'96 Volvo S40 *SOLGT*
'02 Volvo V40 *BYTTET*

'94 Volvo 850 *VRAKET..*
'04 VW Passat *MIN*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessert i ett skilt selv, om noen vet om det er lovlig å kjøre med det? Mener reglene var blitt endret slik at det var lovlig å kjøre med reg nr bak, men uten foran?

kun for show. tror du fotoboksene står der for morro skyld om du kan kjøre med uten skilt foran?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenkte siden jeg hadde sett så mange biler i det siste uten skilter foran. Og i USA, ja, er klar over at det ikke er Norge, så kjører det tonnevis med biler uten skilter foran av den grunn at de ofte ikke har plass til skilter foran.

Men jeg tenkte jeg skulle spørre hvertfall, og jeg fikk mitt svar. Tenkte ikke over fotoboksene selv.

Mine biler:
'96 Toyota Carina E *SOLGT*
'96 Volvo S40 *SOLGT*
'02 Volvo V40 *BYTTET*

'94 Volvo 850 *VRAKET..*
'04 VW Passat *MIN*

Lenke til kommentar
Del på andre sider