Clerion Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Heisann. Sjekker interessen for skilter til showbruk o.l Om interessen er stor nok får jeg trykkt opp skilter. Bilskilter med egen tekst, de er av samme kvalitet som vanlige skilter og av samme størrelse Det kan være intill 10 bokstaver på skiltet. Det er hvitt, uten blått teit felt (KAN sikkert skaffes med også) med sort skrift Pris: 250 kr per skilt 450 kr for sett (foran og bak) Dette er med trykk og frakt. Send antall, ønsket tekst, navn og adresse på pm, kan godt ta spørsmål her, jeg vil notere alle skilter, navn og sånt så jeg vet hvem som er intr i hva. Kind of bindene "påmelding" er ute etter hvor mange som skal ha om det blir bestilling. Kan også sende på mail, johan.loveng@hotmail.com Jeg kommer uansett til å anskaffe en "vareprøve" for å se kvaliteten, ta bilder så folk får se. Regner med å ha den innen nestehelg Lar posten ligge så lenge det trengs for å sjekke interessen. Mvh Johan Løveng Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Er det profftrykk, eller fjøsmekk-trykk? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hehe, det er profftrykk. Har som sagt bestillt meg ett selv, for å se kvaliteten på det. Aluskilt med refleks, akkurat som vanlige skilter skal være (= Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Er interessert i ett skilt selv, om noen vet om det er lovlig å kjøre med det? Mener reglene var blitt endret slik at det var lovlig å kjøre med reg nr bak, men uten foran? Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Er interessert i ett skilt selv, om noen vet om det er lovlig å kjøre med det? Mener reglene var blitt endret slik at det var lovlig å kjøre med reg nr bak, men uten foran? kun for show. tror du fotoboksene står der for morro skyld om du kan kjøre med uten skilt foran? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Bare tenkte siden jeg hadde sett så mange biler i det siste uten skilter foran. Og i USA, ja, er klar over at det ikke er Norge, så kjører det tonnevis med biler uten skilter foran av den grunn at de ofte ikke har plass til skilter foran. Men jeg tenkte jeg skulle spørre hvertfall, og jeg fikk mitt svar. Tenkte ikke over fotoboksene selv. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg