TheMidnightPearl Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Har ikke enda funnet et "kult" sted å ta bilder på,så disse er tatt hjemme:) Bare for å gi et lite glimt;) Vil gjerne ha ris og ros :) So long;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Nydelig bil! Polo er en skikkelig morsom småbil, spesielt når de har litt futt i motoren! Hva er specs på denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Nydelig bil! Polo er en skikkelig morsom småbil, spesielt når de har litt futt i motoren! Hva er specs på denne da? Merke: VOLKSWAGEN Modell: POLO (III) Typ: 1.4 Registreringsår: 2001-2001 TYPEINFO Karosserikode: 6N2 Motorkode: AKK/AUD Motoreffekt: 44kw Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 ja:P han svarte forsåvidt for meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Hvorfor GTI merke? går vel ikke noe bedre av det? :rolleyes: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 bedre luftmotstand med logoen i grillen vettu! puh, glad GTI merket på bilen min stod der orginalt :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 rett og slett fordi uten så grillen helt tett ut;) Siden grillen er lagd for at merket skal være det, og syns du det er idiotik, ja da kan du jo være glad det ikke er din bil! så vet du det, stambo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Vil gjerne ha ris og ros :) rett og slett fordi uten så grillen helt tett ut;) Siden grillen er lagd for at merket skal være det, og syns du det er idiotik, ja da kan du jo være glad det ikke er din bil!så vet du det, stambo! HAHAHA, snakk om å ikke tåle ris! Jeg skryter ikke av noe jeg ikke har hvartfall :) Og ja, jeg ER glad det ikke er min bil ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Det er ikke snakk om å ikke tåle ris,bare aldri opplevd at du kan si ting på en ordentlig måte uansett hva det er... Det er ikke alle som har mulighet til å legge alt de eier og har i en bruksbil... Du skal ha skryt for at bilen din er strøken, både du og stine sin. Dessuten har jeg sagt hvorfor jeg har valgt å ha det merket der, rett og slett fordi grillen er lagd sånn.. Endret Juni 3, 2009 av TheMidnightPearl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Dessuten vil jeg tørre å si at det er en forskjell på ris og spydigheter. Ganske sikker på at du aldri hadde skrevet den kommentarer om det ikke hadde vært meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Om man putter gti merke på en bil som ikke er gti, må man tåle at folk spør;) Om dette blir ett problem får du kjøpe grill uten merke. Men pen polo foresten:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Det er ikke det at jeg ikke tåler at folk spør, regnet med det kom.. Men vet hvem Stambo er, og er ikke første gang han har kritisert.Derfor jeg blir så oppgitt.. Men hva er problemet med å ha merket der selvom det ikke er en GTI? Det er vel helt opp til meg... Grillen var også uten merke, men grillen er lagd med "fester" i grillen til det merket. Det er også forskjell på å spørre hvorfor enn å slenge inn en spydighet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 For en koslig tråd da gitt!;) Fin bil du har synes jeg:) Gjør ikke noe med det GTI-merket, selv om det blir litt "feil";) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Takk for litt forståelse;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Det er ikke snakk om å ikke tåle ris,bare aldri opplevd at du kan si ting på en ordentlig måte uansett hva det er... Det er ikke alle som har mulighet til å legge alt de eier og har i en bruksbil... Du skal ha skryt for at bilen din er strøken, både du og stine sin. Dessuten har jeg sagt hvorfor jeg har valgt å ha det merket der, rett og slett fordi grillen er lagd sånn.. Grunn til at du ikke har opplevd annet må være fordi du aldri har møtt meg, eller vet hvem jeg er. :) på samme måte som jeg ikke vet hvem du er. Og bilen min har ikke noe med saken og gjøre, men takk alikevel når du never det :) Dessuten vil jeg tørre å si at det er en forskjell på ris og spydigheter. Ganske sikker på at du aldri hadde skrevet den kommentarer om det ikke hadde vært meg! Syns ikke det var spydig i heltatt jeg, men beklager om du følte det sånn! er ikke rart det blir krig her i verden... :D Og jeg hadde sagt det samme om det hadde vært noen andre! jeg vet jo ikke hvem du er selv om du bor i samme fylke som meg? kunne like gjerne sakt det til askøy_s40 eller klovnster..... Det er ikke det at jeg ikke tåler at folk spør, regnet med det kom.. Men vet hvem Stambo er, og er ikke første gang han har kritisert.Derfor jeg blir så oppgitt.. Men hva er problemet med å ha merket der selvom det ikke er en GTI? Det er vel helt opp til meg... Grillen var også uten merke, men grillen er lagd med "fester" i grillen til det merket. Det er også forskjell på å spørre hvorfor enn å slenge inn en spydighet.... For det første; hvordan vet du hvem jeg er? jeg kjenner ikke deg, eller vet hvem du er? Fortell meg, hvem er det jeg kritiserer så veldig? Også spør på på pm hvorfor jeg ikke tåler trynet til noen jeg ikke har møtt? Hvorfor tåler ikke DU trynet til noen du ikke har møtt? er jo bare meg du hakker på! og du har ikke møtt meg! Bare ha merke der for min del, det er som sagt her ikke min bil :) men når du kun legger ut bilde av fronten på bilen, og hvor nesten ikke annet er synlig så må en jo komentere på det en kan se. og gti merke sitter jo foran, ikke sant? Morro at du vet hvem jeg er da, når du aldri har møtt meg :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg